FANDOM

Nadszedł długo przez was oczekiwany czas! Drodzy userzy! Stajecie przed szansą wybrania własnych wojowników do walki. Kto będzie walczył zależy w dużej mierze od was. To wy wybieracie kandydatów. Zasada jest prosta. Zgłaszacie swoich kandydatów do Wtorku. Następnie odbywa się głosowanie trwające do piątku wieczora. (mały czas spowodowany jest czasem rozpatrzenia umiejętności przez adminów). Dwoje wojowników z największa ilością głosów stoczy walkę.

W przypadku remisu ostateczny głos należy do admina opisującego walkę (chyba wiecie dlaczego).

El_Rurkins. Lodowy Książę

Tekst powyżej dotyczy tego tygodnia. Równolegle do walki za tydzień głosowanie będzie toczyć się do walki za 2 tyg. Do środy będą przyjmowane zgłoszenia. Od czwartku do niedzieli będzie głosowanie. W niedzielę będzie walka z głosowania # 1, czyli tego z 10 pażdziernika. Wtedy admin opisujący starcie będzie wiedział, kto z kim będzie walczyl już tydzień przed, co może być bardzo przydatne. Bardziej obrazowo to tak: kandydaci z głosowanie # 1 będą walczyć 10 października. W tym samym czasie zakończy sie głosowanie #2. Będzie od razu wiadomo, kto walkę stoczy 17 października. Ruszy wtedy kolejne głosowanie, które będzie trwać do środy, głosowanie będzie trwać do niedzieli, podczas której walczyć będą ci, z głosowania #2, i wiadomo będzie, kto wygra głosowanie. Wiemy wtedy, kto walczyć będzie 24 października, a od razu zromimy głosowanie na następny tydzień... itd. Rozumiem, że mogłem wyrazić się dość nieobrazowo, więc na wszelkie pytania na dyskusji forum odpiszę.

--Vezok999 16:29, paź 3, 2010 (UTC)

W najnowszej edycji zgłoszenia trwają od momentu wybrania rodzaju walki, do czwartku. W piątek i sobotę trwa głosowanie wybierające zawodników, no chyba że nie przekroczą liczby wymaganych uczestników i wtedy głosowania nie ma. Później od niedzieli rana trwa obstawianie i wieczorem opublikowana zostaje walka.

Akuumo 07:08, lip 27, 2013 (UTC)

ZasadyEdytuj

  1. Zgłaszamy tylko swoich. Jeśli do walki brakuje zawodników, piszący sam dodaje kandydata już do Obstawiania.
  2. Jedna osoba - jedno zgłoszenie.
  3. Aby uniknąć wymieszania Glatorian, Toa, Tytanów, Pojazdów itd. należy dostosować zgłoszenia do rodzaju walki.
  4. Postać, którą chcemy zgłosić musi mieć odpowiednio rozwinięty artykuł, mile widziany jest także MoC i opis stylu walki.

Kandydaci do walkiEdytuj

Rodzaj walki:

GłosowanieEdytuj

Głosowanie zawodników do walki w najbliższą niedzielę

Ankieta stworzona dnia maj 10, 2015, o godzinie 08:52.
Oddanych głosów: 0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki