FANDOM

Xixex
Skakdi
TheLord.jpg
Imię Xixex
Rasa Skakdi
Płeć Mężczyzna
Moce Wzrok cieplny
Żywioł Dźwięk (tylko w kooperacji z innym Skakdi)
Broń Różne
Theme Sunshine & Justin Pearson - We Carry a Third World Briefcase

Xixex to lord Skakdi władający wyspą Quentris.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Xixex był niegdyś generałem na ogarniętym wojnami domowymi Zakazie, był jednak zmuszony opuścić ojczystą wyspę po przegranej decydującej bitwie. Uciekając przed śmiercią, zaczął podróżować po Wszechświecie Matoran razem z orszakiem swoich najbardziej zaufanych ludzi.

Pojawił się na Quentris w czasach, gdy wyspa była jedynie postojem dla przepływających piratów i rozbójników. Podczas przemierzania podziemi natrafił na źródło Zenergizowanej Protodermis, dzięki któremu jego ciało urosło do rozmiarów giganta. Niestety, kontakt z substancją spowodował również zawalenie się jaskini i uniemożliwienie dalszego dostępu do źródła. Ogarnięty żądzą zdobycia więcej cieczy, Xixex nie ustawał w dalszych poszukiwaniach źródeł na wyspie.

Szybko zebrał wokół siebie zastępy podległych mu zbirów i umocnił swoją pozycję na tyle, by móc ogłosić się władcą Quentris, przekształcając wyspę w królestwo przestępczego światka. Kupował tłumy niewolników od handlarzy i zmuszał ich do pracy w kopalniach, cały czas kierując się chęcią ponownego wejścia w kontakt ze Zenergizowaną Protodermis.

Lord QuentrisEdytuj

Xixex przez lata zyskiwał coraz większe wpływy, a jego imię stało się synonimem grozy i strachu. Jego najbardziej zaufanymi sługami byli Vogh, Zakazianin pełniący rolę osobistego gwardzisty lorda oraz Vortixx Stzza, zajmujący się eliminowaniem wrogów władcy, działający pod pseudonimem Srebrny Mściciel.

Na wieść od swojego informatora Zyxxyza o tym, że jeden z jego podwładnych, Kar, został zabity przez niedawno przybyłą na wyspę Vortixx imieniem Galia, Xixex wpadł w szał i natychmiast wysłał Stzzę, by ten zgładził przybyszkę. Zaniepokojony długim brakiem odzewu ze strony Srebrnego Mściciela, władca wysłał dwójkę swoich sługusów, Scattera i Offendera, by ci zajęli się tym zadaniem. Niedługo potem dotarła do niego wiadomość, że Stzza potajemne opiekował się Galią i trenował ją w walce, po czym razem z Vortixx zabił wysłanych przez Xixexa wojowników. Sam także poniósł śmierć z powodu choroby, jaką zaraził się po walce z Zyglakami przed laty.

Po utracie Stzzy, Offendera i Scattera, Xixex zaczął się obawiać o swoją pozycję. Liczył, że przywiezione z wyprawy Kanroma łupy pozwolą mu wynająć łowców nagród, którzy mieliby stanowić jego osobisty orszak do czasu zwerbowania nowych zbirów. Jednakże, jakiś czas potem w jego zamku zjawiły się Sorix oraz Shae, które ostrzegły go, że Mroczny Łowca Bane planuje przypuścić atak na statek Kanroma i zdobyć łupy dla Xixexa. Władca Quentris nie zgodził się na pomoc dwóch przybyszek w pokonaniu najemnika i wkrótce potem wysłał własnych ludzi z Voghiem na czele, by ochraniali przybijający do portu okręt.

Niedługo potem doszło do bitwy między trzema stronami - żołnierzami Xixexa, drużyną zebraną przez Bane'a i Bandaka oraz ludźmi stojącymi po stronie Shae i Sorix. Dwóm wojowniczkom udało się skutecznie wyeliminować Bane'a i ocalić łupy lorda, a sam Skakdi był pod wrażeniem umiejętności Shae i jakiś czas później zaoferował jej wstąpienie w szeregi jego żołnierzy. Łowczyni nagród zgodziła się i od tamtej pory zajmowała się eliminacją wrogów Xixexa, cały czas polując na Galię, która potajemnie zbierała grupę rebeliantów do obalenia władzy lorda Skakdi.

Xixex ogarnięty był żądzą posiadania coraz większej mocy, zapoczątkowaną przez jego kontakt ze Zenergizowaną Protodermis. Ze względu na swoją przemianę, stał się pewny siebie i arogancki, będąc przekonanym, że praktycznie żadna siła nie jest w stanie mu zaszkodzić. Nie lekceważył jednak rozwijających się na wyspie rebelii, uznając je za jedyne realne zagrożenie dla jego władzy i nieustannie wysyłał swoich najlepszych ludzi, takich jak Srebrny Mściciel czy potem Shae, by pozbywali się każdego, kto mógł być związany ze spiskiem przeciw lordowi.

Posiadał moc Dźwięku, mógł jej używać jednak tylko w kooperacji z innym Skakdi. Kontakt ze Zenergizowaną Protodermis obdarzył go wielką siłą i nadzwyczajną wytrzymałością.

UzbrojenieEdytuj

Xixex rzadko korzystał z jakiejkolwiek broni, przekonany o swojej sile. W czasach przed przemianą korzystał z ząbkowanego miecza i Protostalowej tarczy.

Informacje o MOCuEdytuj

Xixex został zbudowany w czerwcu 2011 roku. Ma 113 części.

PojawieniaEdytuj

Niekanoniczne:

Zobacz też:Edytuj

Galeria: Xixex

AutorEdytuj

Vox

Więcej z Fandomu

Losowa wiki