FANDOM

"Przez lata moja rasa żyła pod ziemią, drążąc tunele i dławiąc się piachem. Ja wiedziałem, że możemy osiągnąć coś więcej. Że jesteśmy stworzeni do większych celów. To jest moim celem - stworzenie idealnego świata, bez Toa i kogokolwiek, kto mógłby mnie ograniczać. I nie mogę dopuścić, by ktokolwiek mi w tym przeszkodził."
— Vrex, Podróż ku przeznaczeniu

Vrex
Matoranin
VrexMatoran
Imię Vrex
Maska Kiedyś: Kakama, obecnie: brak
Rasa Matoran
Płeć Mężczyzna
Broń Super-zbroja
Theme Pain - Milk
Vrex (Super-Zbroja)
Vrex2014
Broń Pięści
Theme Machinae Supremacy - Machinaeguns

Vrex jest genialnym onu-matorańskim konstruktorem i wynalazcą z siedzibą na wyspie-mieście Artas Nui.

BiografiaEdytuj

Vrex zawsze odznaczał się wyjątkowymi zdolnościami inżynierskimi oraz wysoką inteligencją, nikt jednak nie brał go na poważnie, gdyż był on tylko samotną oraz słabą, w porównaniu z resztą Onu-Matoran, istotą. Często padał ofiarą żartów i drwin ze strony osób, które twierdziły, że nigdy nie osiągnie niczego w życiu. Aby dowieść swej siły, Vrex skonstruował Super-Zbroję, dzięki której zyskał miano potężnego, bezwzględnego, wzbudzającego strach mężczyzny. To głównie on przyczynił się do szybkiej urbanizacji i unowocześnienia Artas Nui, na której znajduje się jego siedziba. Mimo, że oficjalnie to Turaga włada wyspą, w rzeczywistości prawdziwą władzę sprawuje na niej Vrex, dzięki licznym wpływom i swojej reputacji.

Potajemnie pracował dla Nero i stworzył projekt mechanicznych żołnierzy, które potem zostały użyte przez Toa Dźwięku do podboju Wszechświata Matoran i poszukiwania Słonecznego Kryształu. Podczas walki z Voxem, Arcticą i innymi Toa, Vrex został na zawsze scalony ze swoją zbroją. Utrudniło mu to kontynuowanie wielu rozpoczętych prac, co wzbudziło w nim nienawiść do Toa. Po tym, jak plany Nero zostały pokrzyżowane, Vrexowi udało się uniknąć odpowiedzialności za pomoc zdradzieckiemu Toa. Jego opinia oraz władza nie ucierpiały, wręcz przeciwnie - Vrex stał się pod tym względem jeszcze bardziej potężny, zyskując wpływy u niegdysiejszych współpracowników Nero, co pozwoliło mu kontynuować snucie planów podbicia całego Wszechświata Matoran i wyeliminowania wszystkich Toa, do których czuł urazę.

Vrex odznaczał się wyjątkowymi zdolnościami konstruktorskimi i inżynieryjnymi. Był osobą chciwą i arogancką, patrzącą na wszystkich z góry. Potrafił jednak robić interesy i szybko stał się jedną z najbardziej wpływowych istot we Wszechświecie Matoran. Doskonale potrafił wykorzystać swoje stanowisko do manipulowania innymi. Pałał nienawiścią do Toa.

UzbrojenieEdytuj

Bronią Vrexa była jego zbroja - dawała mu siłę, dzięki której mógł powalić niemal każdego, ochraniała go przed większością ataków, mogła strzelać wiązkami energii oraz razić oponentów wiązkami elektrycznymi. Liczne ulepszenia i modyfikacje, jakie Vrex w niej wprowadził, sprawiły, że zbroja była niemalże niezniszczalna. Onu-Matoranin jednak nieustannie starał się ją polepszyć. Oprócz samej zbroi, Vrex miał za sobą zastępy skonstruowanych przez niego maszyn oraz robotów.

Informacje o MOCuEdytuj

Vrex został zbudowany w 2012 roku. Składa się z 38 części. Jego zbroja liczy 264 części. Vrex łącznie ze zbroją składa się z 302 części.

CiekawostkiEdytuj

  • Vrex ma obsesję na punkcie rozmiaru.
  • Nienawidzi Phorexa za to, że ten jest od niego lepszym konstruktorem.

PojawieniaEdytuj

Niekanoniczne:

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

ViktoriaForever!