FANDOM

Vogh
Skakdi
Vogh
Imię Vogh
Rasa Skakdi
Płeć Mężczyzna
Moce Rentgenowski wzrok
Żywioł Dźwięk (tylko w kooperacji z innym Skakdi)
Broń Topór
Theme Machinae Supremacy - Dududub Dududum

Vogh jest oddanym gwardzistą Xixexa i drugą najważniejszą osobą na wyspie Quentris po lordzie Skakdi.

BiografiaEdytuj

Vogh od lat zajmuje stanowisko najwyższego gwardzisty na dworze Xixexa. Prawdopodobnie otrzymał takie stanowisko po znajomości - wiele osób mówi, że Vogh był najlepszym przyjacielem Xixexa jeszcze zanim ten drugi został władcą wyspy Quentris. Dzięki swej nieustępliwości, ogromnej sile, uporowi w dążeniu do celu i ogromnemu oddaniu władcy, szybko stał się postrachem mieszkańców wyspy, którzy wiedzą, że jeśli tylko weszliby mu w drogę, trafili przed oblicze Xixexa.

Kiedy Shae oraz Sorix przybyły ostrzec władcę, że Bane, Bandak oraz wynajęci przez nich złoczyńcy zamierzają ograbić statek z łupami dla Xixexa, lord Skakdi kazał Voghowi zebrać oddział, mający bronić okrętu po przybyciu do portu. Niedługo potem, gwardzista zastawił pułapkę na Shae i Sorix, które pragnęły samemu zająć Bane'em, uniemożliwiając postawienie go przed sądem władcy.

Kiedy statek z łupami został zaatakowany, Vogh stanął do walki z Sorix, której udało się uciec z lochów zamku Xixexa, podobnie jak Shae i oddziałowi zebranych przez nią najemników. Nie udało mu się zwyciężyć i stracił przytomność, znokautowany. Plany Bane'a zostały jednak udaremnione przez Shae i Mroczny Łowca musiał się wycofać.

Niedługo potem, Xixex zażądał schwytania Galii, która wraz z innymi piratami i łowcami nagród często ograbiała statki władcy Quentris. Choć Vogh wiele razy próbował ją pojmać, udało się to dopiero Shae, przez co Vogh żywił do niej szczerą urazę. Kiedy do zamku przybył Toa Hserg z zamiarem uwolnienia Galii, Vogh oraz Xixex stanęli z nim do walki. Ostatecznie Vogh nie dał rady pokonać przeciwnika, za co został zabity przez swojego pana.

Skakdi, mimo smukłej postury, jest obdarzony ogromną siłą, nie brak mu także zwinności. Posiada moc Dźwięku, może jej jednak używać tylko w kooperacji z innym Skakdi.

Jest ogromnie oddany swemu władcy, lecz potajemnie knuje spiski, jak się go pozbyć i samemu zająć jego stanowisko.

UzbrojenieEdytuj

Vogh w walce używa ogromnego topora, którym posługuje się w mistrzowskim stylu.

Informacje o MOCuEdytuj

Vogh został zbudowany w czerwcu 2012 roku. Ma 80 części.

PojawieniaEdytuj

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

ViktoriaForever!