FANDOM

Vella

Vella.

VellaVortixx, dawna Łowczyni Mroku, obecnie obrońca miasta Ragda Nui.

Biografia Edytuj

Vella dawniej mieszkała tak jak inni Vortixx, na Xii. Zarządzała jedną z mniejszych fabryk, lecz to nie sprawiało jej radości, chciała żyć gdzie nie ma spalin. Gdy tylko znalazła łódź, odpłynęła z swojej ojczystej wyspy.

Szczęście jej nie dopisało. Gdy dopłynęła na najbliższą wyspę, została schwytana prze Mrocznych łowców. Po licznych torturach w twierdzy na Odinie, stała się maszyną do zabijania. Wykonywał każde zlecenie. Jednak w głębi jej już mrocznej duszy nadal istniało dobro. Po zobaczeniu, czym się stała, chciała uciec. Gdy na następnej misji miała schwytać jakiegoś Toa, zamiast na Metru Nui pojechała na inną wyspę, Ragda Nui.

Zaraz po przypłynięciu zobaczyła Toa walczącego z bandą Skadki, natura nakazała jej pomóc Toa. Łącząc siły z Terr'em, udało im się pokonać Skadki. Od tamtej pory została jego przyjaciółką, oraz obrończynią miasta.

Charakter Edytuj

Vella nastawiała się do życia w zależności od sytuacji. Na Xii lekceważyła każdego, kto jej doradzał, co ma zrobić. Podczaj jej przygody u Mrocznych łowców dzięki torturom zdobyła agresywną, porywczą naturę. Czasem zdarzało jej się nawet zabić zleceniodawcę, ale to już inne historię. Oddana przyjaciołom, choć nawet przed nimi ukrywa swoją przeszłość.

Uzbrojenie Edytuj

Nosi cienką srebrno - czarną zbroję, która jednak jest bardzo wytrzymała i nie krępuje zbytnio jej ruchów. Walczy za to włócznią nasączoną trującą substancją. Braki w sile, jednak nadrabia to swoją zwinnością. Walczy szybko, ale i zarazem płynnie, wykorzystując swoją zwinność.

Ciekawostki Edytuj

  • MOC'a budowałem na podstawie Galii, autorstwa Voxa.
  • Jest to mój pierwszy opublikowany MOC na FB.