FANDOM

Vanat
Skakdi
Vanat
Imię Vanat
Broń Kusza Lodu, Oko Irnakka
Żywioł Lód (w połączeniu z innym Skakdi)
Organizacja Armia Laidera (dawniej), obecnie brak
Praca\Zadania dawniej żołnierz w Armii Laidera, obecnie łowca
Status Żywy
Miejsce pobytu Wszechświat Matoran

Vanat to Skakdi Lodu, dawny żołnierz w Armii Laidera, obecnie łowca do wynajęcia. Posługuje się kuszą lodu oraz łukiem Irnakka.

BiografiaEdytuj

Przed wstąpieniem do ArmiiEdytuj

Vanat żył w jednej z północnych wiosek na Zakazie. Tam często chodził w góry, aby wydobywać złoża nieznanego materiału. Wiele lat tam mieszkał, wkrótce jednak wyruszył w podróż.

Kiedy wrócił, ujrzał, iż Skakdi są w trakcie wojny domowej pomiędzy północą, a południem. Vanat ukrywał się, lecz wkrótce został znaleziony przez żołnierzy południa. Ci uznali go za wroga i zaczęli go atakować. Skakdi Lodu szybko ich pokonał. Walkę tą widział generał armii północnej, Laider. Postanowił go zwerbować. Vanat bez wahania dołączył do armii Laidera.

WojnaEdytuj

Vanat zbudował specjalną kuszę, którą potrafił obsługiwać tylko on. Najczęściej atakował w oddziałach partyzanckich, w nocy.

Wkrótce,kiedy walczył w jednej z południowych wiosek, potężna eksplozja odrzuciła Vanata na pewną górę. Ciężko ranny Skakdi skrył się w jaskini, w której zauważył kopalnię. Tam też znalazł swój łuk, a kiedy dowiedział się, jak brzmi nazwa tej kopalni, swój łuk ochrzcił imieniem "Oko Irnakka".

Podczas jednej z misji, Vanat stracił w pojedynku rękę. Ranny Skakdi został porzucony przez Laidera, który także walczył w tej bitwie. Umierający Skakdi został ocalony przez nieznaną mu istotę. Następnie stworzył protezę swojej ręki i zaczął odpoczywać. Przez ten cały czas zbierał informacje na temat wojny. Okazało się, że północ jednak wygrała, a Laider został ogłoszony bohaterem Zakazu. Wściekły Vanat po wielu latach postanowił się zemścić. Wdarł się do fortecy w nocy i napadł zaskoczonego Skakdiego. Po krótkiej walce Laider umarł. Vanat uciekł z wyspy i już nigdy do niej nie powrócił. Obecnie jest łowcą do wynajęcia.

BrońEdytuj

Vanat używa kuszy i łuku nazwanego "Okiem Irnakka". Niesamowita precyzja i zdolności strzelnicze sprawiają, że jest niesamowitym zabójcą dalekiego zasięgu. Posiada wiele typów bełtów i strzał do swoich obu broni, a na dodatek może rozdzielić swój łuk na dwie części, aby otrzymać parę mieczy, którymi również posługuje się niesamowicie zdolnie.

Typy bełtów i strzałEdytuj

Vanat2

Vanat przygotowujący się do strzału (na zdjęciu elektryczna strzała).

Jako kusznik i łucznik Vanat używa wiele typów bełtów i strzał. Oto niektóre z nich:
  • Zwyczajny bełt/strzała: Zwyczajny pocisk do kuszy,bez żadnych innych właściwości. Posiada trzy ostrza
  • Elektryczny bełt/strzała: Zdobyty podczas podróży po świecie, Vanat utworzył wiele innych. Naładowane energią elektryczną,osiągającą ponad 40 woltów.
  • Bełty/Strzały łowieckie: Używane do polowanie na grubego zwierza,bełty łowieckie potrafią przebić ciało na wylot,jeśli ofiara nie nosi twardego pancerza.
  • Bełty/Strzały Irnakka: Po kontakcie z celem szklany pojemnik tłucze się, uwalniając trujący dym. Vanat użył ich tylko raz-podczas walki z oddziałami mocno opancerzonymi.

Dane o MoC-uEdytuj

Vanat powstał 10 listopada 2011 roku. Ma 72 części.

TriviaEdytuj

  • Jego imię pochodzi od rumuńskiego słowa "vânător", oznaczającego myśliwy.
  • Vanat jest w 30 % z lodu.
  • "Oko Irnakka" znalazł w Kopalni Irnakka.

Zobacz też:Edytuj

Vanat/Galeria

AutorEdytuj

Tenebris .