FANDOM

Valiander
Skakdi
IMG 0025
Imię Valiander
Broń Topór Rozłamu
Żywioł Woda (tylko w połączeniu z innym Skakdi)
Organizacja Skazańcy Mroku
Praca\Zadania Ochrona Grendisa, Walka z DH
Status Aktywny
Miejsce pobytu Nieznane

Valiander to Skakdi należacy do Skazańców Mroku.

HistoriaEdytuj

Valiander żył tak jak inni Skakdi na Zakazie. Uciekł z Zakazu razem ze swoim przyjacielem - Grendisem. Podróżowali aż dotarli na Odinę. Rozbili sobie obóz niedaleko obozu Mrocznych Łowców. Następnego dnia poszli rozejrzeć się za jakąś wioską niespodziewanie zobaczyli dwóch DH, Gatherera i Airwatchera. Dopiero wtedy doszło do nich że są na Odinie. Airwatcher jednak szybko ich zauwarzył i od razu zareagował. Dwaj Skakdi nie próbowali nawet walczyć, bo wiedzieli, że nie mają zbyt dużych szans. Gatherer ,,zaprowadził" ich do TSO. Lider DH kazał rozbitkom uklęknąć przed nim. Grendis zaprotestował co skonczyło się wyrzuceniem do morza. I tak była to łagodna kara jak na TSO. Kiedy znalazł ich przepływający statek Valiander przysiągł, że zemści się na DH. Nadal podróżowali, oraz nauczali się technik walki. Kiedy dotarli do małej wysepki niezamieszkanej wybudowali tam fortecę z tego co mieli pod ręką. Valiander w wolnym czasie wykuwał sobie zbroję do walki. Wiele statków tędy przepływało. Niektórzy zostawali na wyspie, bo nie widzieli już sensu wracać do ich wiosek. Sami wygnancy odrzuceni od ich ludu. Grendis z Valianderem utworzyli razem organizację Skazańcy Mroku. Polegała na zemszczeniu się na tych co ich poniżyli, wygnali, lub odrzucili. Valiander odgrywał kluczową rolę. Kiedy nauczył się walczyć został głównym egzekutorem. Walczył u boku Sojuna.

Valiander jest silny i już mniej szybki. Został tak wytrenowany, że wogóle nie czuje zmęczenia po walce. Jego jedynem celem w życiu jest zabić TSO. Jest nieprzewidywalny zabójczo skuteczny. Umie ciężko pracować co pokazał budując fortecę na wyspie.

UzbrojenieEdytuj

Skakdi walczy wielkim Toporem Rozłamu wykutemu z protostali.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Valiander został zbudowany w lipcu 2010r.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki