FANDOM

Urmur

Urmur

Imię Urmur
Rasa Toa
Żywioł Kamień (dawniej, obecnie nie może używać)
Kanohi Zmutowana Ruru
Broń Nieznana
Zdolności oddychanie tlenem atmosferycznym i rozpuszczonym w wodzie
Organizacja Wysłańcy Mroku
Praca\Zadania Najemnik, dawniej rzeźbiarz
Status Żyje, zmutowany
Miejsce pobytu Irt

Urmur jest dawnym Toa Ziemi, obecnie zmutowanym przez wody Otchłani. Jest członkiem Wysłańców Mroku.

BiografiaEdytuj

Urmur jako Matoranin mieszkał na Północnym Kontynencie. Razem ze swoimi pobratymcami żył w osadzie u podnóża gór na zachodzie kontynentu. Jako Po-Matoranin był rzeźbiarzem. Żył jak większość Matoran aż do czasu, kiedy do jego pracowni dostarczono spory, nietypowych kolorów głaz. Miał w nim wyrzeźbić wizerunek miejscowego Turagi. Jednak po pierwszym uderzeniu dłutkiem kamień pękł w pół a oczom rzeźbiarza ukazał się świecący blkadym blaskiem Kamień. Jak się później okazało, był to Kamień Toa. Kiedy Matoranin użył go, by stać się tym, kogo dotychczas tylko rzeźbił, zniknął z wioski.

Po przemianie Urmun zaczął podróżować po Północnym Kontynencie. Łapiąc się różnych okolicznych zadań. Po okresie roku czy dwóch postanowił wrócić do swojej ojczystej osady. Wioskę zastał jednak opustoszałą, a jedyną rzeczą, jaką można bylo zobaczyć na ulicach, były kawałki pancerzy Matoran rzucane o ściany chat. W dniu powrotu Urmun stwierdzil, że nie ma właściwie celu życia, ani miejsca ostoi. Jedynym w miarę rozsądnym rozwiązaniem, jakie przychodziło mu do głowy było skorzystanie ze swojej opinii solidnego najemnika i rozpoczęcie takowej kariery.

Żyło mu się całkiem dobrze. Lubił podróże, ryzyko, adrenalinę, walkę... lubił tez pieniądze. Kiedy w okolicy zyskał już odpowiednią sławę, spotkał on postać, która odmieniła jego życie. Owa postać zaoferowała mu sumę, jakiej żądali sobie Mroczni Łowcy lub nawet większą. Nie dziw, że Urmur przystał na propozycję. Jak się potem okazało, został podstępnie wykorzystany. Kiedy jego ostrze przebiło pancerz wskazanego przez zleceniodawcę rzezimieszka, Urmur wrócił się po nagrodę. Zamiast niej spotkał Botara, który mając już dowody na jego działalność płatnego zabójcy (choć zabójstwa były jedna z rzadszych misji Urmura) wtrącił go do otchłani. OoMN upiekł dwie pieczenie na jednym ogniu- pozbył się kłopotliwego przestępcy i uwięził zabójcę.

Nie wiemy wiele z życia Urmura w Otchłani. W więzieniu nie spędził wiele czasu, ponieważ jego mutacja nie zaszła w pełni. Wiadomo, że zdołał uciec dzięki pomocy Oqvara, podmorskiego kowala. Natura dawnego Toa nie pozwoliła jednak o sobie zapomnieć i Urmun poza swoją bronią wyniósł z wodnego więzienia także ostrze, które wydawało mu się być cennym i kosztownym wyrobem

Z sukcesami porażki chodzą w parze i nie mają zamiaru omijać Urmura. Niedługo nacieszył się on cenną zdobyczą, ponieważ wkrótce przejęli ją Mroczni Łowcy. Szczęście w nieszczęściu- Urmur przeżył.

Jakiś czas potem, Urmur dołączył do Wysłańców Mroku, w których szeregach walczy po dziś dzień.

Informacje o M.o.C.'uEdytuj

Urmur po mutacji został zbudowany w styczniu 2011 roku. Częścią jego pancerza są dwie maski Garai. Ma on instrukcje, a do jego budowy użyto 101 części.

TwórcaEdytuj

Vezok999 16:58, lut 2, 2011 (UTC)

Zobacz teżEdytuj