FANDOM

To kolejny strażnik Kiritturi

Urgratex

HistoriaEdytuj

Urtratex był Matoraninem na Północnym kontynencie i z zawodu był złodziejem. Kiedy Makuta najechali kontynent po niewolników na Kiritturi Urgratex został schwytany i zawieziony na wyspę tam ciężko pracowął przez 50 lat ża pewnego dnia podsłuchał spisek Edinsa , Haira i Kituma. Powiadomił straże i za to Expret wynagrodził go dając mu lżejsze prace jak przepisywanie ksiąg czy rysowanie map podczas gdy reszta tłukła kamienie. Kiedy Kitum uciekł z obozu w nocy Urgratex obudził Antroza i powiadomił o zdarzeniu. Dzięki temu więzień został zabity przez straż. Dwa lata później kiedy kilku Matoran próbowało wzniecić bunt poinformował przedwcześnie straż i za to Expret dał mu specjalną nagrodę. Uczynił go strażnikiem Kiritturi. Podczas Powstania Edinsa walczył wytrwale i osobiście podczas walki pokonał 50 Toa i 100 Matoran. Po odejściu Expreta on i Sender zostali nowymi władcami wyspy.

Cechy i zdolnościEdytuj

Urgratex jest arogancki i choć nie podlizuje się Expretowi to zawsze przy podziale broni od nowych więźniów wybiera jako drugi (po Exprecie). Nie toleruje wśród więźniów pomruków szeptów czy rozmów podczas pracy.

UzbrojenieEdytuj

Przez to że był kiedyś złodziejem ma wiele ran. Jedna jego ręka jest mechaniczna z przymocowanym do niej łomem. Druga nie ma dłoni i ma mniej więcej koło nadgarstka ma sztylet.

CiekawostkiEdytuj

  • On i Sender kiedy dzielili władzę na Wyspie dokonali tego bez zgody pozostałych Strażników
  • Po Exprecie był drugim najdzielniejszym wojownikiem Powstania Edinsa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki