FANDOM

Ungerstreishe
Toa
Ungerstreishe face
Imię Ungerstreishe
Maska Brak
Broń Naturalne pazury,laserowy wzrok
Żywioł Ziemia,Powietrze
Organizacja GoM
Praca\Zadania Dawniej podwójny Agent i płatny zabójnca, obecnie Obrabianie podróżników
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Góry Lodowe

HistoriaEdytuj

Ungerstreishe był Skakdi służącym jako podwójny Agent w Wojnie domowej na Zakazie. Po zakończeniu wojny pracował jako płatny zabójca przez dwadzieścia lat. Pewnego dnia na wyspie pojawił się pewien osobnik który zdenerwował Ungerstreishe'a. Stoczyli bitwę którą nasz Skakdi przegrał. Przybysz zaproponował mu wspólną wędrówkę z zamian za naukę samokontroli.Wędrowali po górach gdzie spotkali niemego wojownika. Porozumieli się z nim i razem zamieszkali w górach żywiąc się tym co upolują. Zarabiają z okradania podróżnych. Co jakiś czas idą do pobliskiej wioski by kupić skóry zwierzęce czy dowiedzieć się co się ostatnio wydarzyło. Niedawno Karawana wioząca cenne złoto zainteresowała Ungerstreishe'a i resztę. Bez trudu zabili Matoran i pokonali Toa strzegących transportu. Jeden z nich jednak powrócił by jeszcze raz walczyć. Pomógł mu jeszcze jeden Toa. W krytycznym Momencie Crush poświęcił się i połączył z Ankaiem. Połączeni Toa stanowili taką moc że Całe GoM nie mogło ich pokonać. W walce zginął gdyż Ankai Zmiażdżył mu głowę.

Cechy i zdolnościEdytuj

Ungestreishe

Ungerstreishe jest niezwykle silny jednak nie panuje nad sobą. Ma wielką szybkość lecz rzadko ją wykorzystuje.

BrońEdytuj

Jedyną bronią Ungersteishe'a są naturalne pazury i laserowy wzrok. Posiada moc żywiołu Powietrza i moc Ziemi.

TrivaEdytuj

  • Ungerstreishe może używać swoich mocy żywiołów bez sojuszu z innym Skakdi.

PojawieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki