FANDOM

Turniej Fanclubu Bionicle, powszechnie nazywany po prostu Turniejem, to cotygodniowy event na naszej wikii, polegający na opisywaniu starć postaci naszych użytkowników.

HistoriaEdytuj

Turniej zaczął się we wrześniu 2010, za inicjatywą użytkownika Kopaka nuva, wówczas jednego z trzech administratorów wikii. On oraz dwaj pozostali administratorzy (Vezok999 i Guurahk) byli pierwszymi pisarzami walk. Oni również ustanowili zasady zgłaszania postaci oraz obstawiania fikcyjnych widgetów (które przetrwały do dziś w lekko zmienionej formie). Trwał z mniejszymi i większymi przerwami do stycznia 2012, gdy został zakończony walką Lodowy Książę vs. Florex.

Po ponad roku, w marcu 2013, został reaktywowany przez administratorów Guurahka i Akuumo, przy pomocy Kaniego-Nui w roli trzeciego pisarza. Guurahk odszedł z wikii w czerwcu 2013, w wyniku wydarzeń znanych jako R.I.P. FB oraz Obrady Okrągłego Czatu (Forum:Kwestia rozpadu). Kani-Nui, z powodu licznych opóźnień, został zastąpiony przez Tenebrisa32, który wygrał konkurs na to stanowisko (Forum:Turniej - Konkurs). Po ukończeniu Anihilacji, nastąpiła przerwa, zakończona w kwietniu 2015, tym razem z walkami Akuumo, Voxa22 i Tenebrisa32.

Pisarze walkEdytuj

ObecniEdytuj

DawniEdytuj

ZasadyEdytuj

Walki są publikowane w niedzielę wieczorem (zakładając brak opóźnień). Po opublikowaniu aktualizowany jest Ranking Graczy oraz Raporty walk. Oprócz tego Obstawianie i Zgłoszenia są przygotowane do następnej walki.

Użytkownicy zgłaszają swoje postacie do piątku lub soboty. Na początku weekendu zostają wybrani walczący, walka zostaje zapowiedziana w Zakątku Społeczności oraz Obstawianie zostaje otwarte. Walka jest publikowana w niedzielę i cały cykl się powtarza. 

Więcej o zasadach poszczególnych czynności można przeczytać w Zgłoszeniach i Obstawianiu.

SpecialeEdytuj

Speciale to unikatowe walki Turnieju, najczęściej tworzone pod wpływem impulsu. Pierwszym Specialem był Turniej Fanclubu: Noworoczny Deathmatch. Wszystkie speciale można znaleźć tu.

CiekawostkiEdytuj

  • Na razie najdłuższą walką Turnieju jest Anihilacja.
  • Rekordzistą pod względem udziałów w walkach jest Mugetsu - 4 starcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki