FANDOM

Trogg
Matoranin

Trogg 3

Maska Salom
Broń/narzędzia Kilof Wędrowca, Tarcza Kinetyczna
Żywioł Kamień
Organizacja Brak
Praca/Zadania Górnik
Toa

DSC00998

Maska Salom
Broń/narzędzia Wielki Kilof Rozpadu, Wielka Tarcza Kinetyczna
Organizacja Brak
Praca/Zadania Obrona Góry Strachu
Miejsce pobytu Góra Strachu
Toa Półksiężyca

Trogg 4

Maska Salom
Żywioł Kamień
Organizacja Toa Półksiężyca
Praca/Zadania Obrona Archipelagu
Status Żyje, aktywny
Miejsce pobytu Archipelag Półksiężyca

Trogg jest Toa Kamienia z Z Góry Strachu.

BiografiaEdytuj

Trogg jako Matoranin był górnikiem na Górze Strachu. Jako, że wyspa znajdowała się pod stałym nadzorem tajemniczej postaci, znanej jako "Szef Kopalni", Trogg był zmuszany do pracy, tak jak jego pobratymcy. Ciężka i długo godzinna praca nikomu nie pasowały, ale Trogg jako jeden z niewielu miał odwagę coś zrobić w tej sprawie. Kiedy zakończył pracę, wykorzystywał krótkie przerwy na znalezienie sposobu, na przemienienie się Toa.

Podczas jednego z dość częstych kwaśnych deszczów skalna półka na której się znajdował nagle pękła a Po-Matoranin wpadł do płynnego Protodermis. Jego marzenie w końcu się spełniło- stał się Toa! Nie czekając wiele, zalepił dziurę do której wpadł roztopionym Tridoxem i pobiegł pokazać się swoim kolegom. Wyzwolił wkrótce wyspę pokonując w pojedynku Szefa Kopalni. Nieprzytomnego tyrana wsadził na łódź (zabierając przedtem wiosła) i wypuścił na otwarte morze. Spokoju na wyspie ciągle jednak brakowało, ponieważ Kronoxy, plaga wyspy stawały się coraz nachalniejsze. Bohaterski Toa Kamienia zajął się i tym- zaczął od zabicia króla bestii, bez którego Kronoxy nie były w stanie działać w grupie. Zamiast zabijać resztę, postanowił je wyłapać. Udało mu się to i większość tych bestii trafiła do zagrody. Tam poddane treningowi i oswojeniu stały się jedną z głównych sił wyspy.

Saga SedinEdytuj

Dość spokojne życie po wykonaniu poprzednich akcji nie trwało długo... Wkrótce do brzegów Góry Strachu dobił statek pełen Matoran z Sedin i dwóch tamtejszych Toa- Florexa i Metariona. Proszący o pomoc w związku z atakiem Siewców Strachu Sedińczycy zostali wysłuchani. Trogg ciągle szukał przygód więc dołączył do wyprawy Toa (zabierając ze sobą Kła), a Matoranom pozwolił zamieszkać tymczasowo na wyspie.

Dołączając do wyprawy Trogg odwiedził razem z resztą Moron. Tam chcieli oni uzyskać pomoc od Drawzera- ten po długiej kłótni z Florexem zgodził się, postawił jednak warunek- każdy Toa musiał udzielić lekcji walki Matoraninowi Daro. Trogg uczył go sztuki dosiadania i pracy z Rahi.

Licząca czterech członków grupa Toa udałą się następnie na Tarent. Tam, ze względu na złą pogodę rozdzielili się. Trogg, razem z Kłem i Metarionem poszli jedną drogą, drugą Florex, Drawzer i jego Rahi- Moral. Zła pogoda zmusiła Trogga i Metariona do schowania się w jaskini. Tam w wyniku dziwnego wypadku Trogg został zmuszony do walki z Białym Smokiem, gdzie był bliski śmierci. Uratował go Metarion, w świetny sposób pokonujący smoka. Po tym wydarzeniu Toa Kamienia nabrał szacunku względem swojego towarzysza.

Trogg następnie brał udział w akcji odbicia Sedin. Po dotarciu do wioski na Tarencie spotkał się z resztą swojej przyszłej drużyny. Wg planu ułożonego przez Florexa Trogg miał dowodzić jednym z mniejszych oddziałów, potocznie nazywanym grupą szturmowa Trogga. Tak jak plan zakładał Trogg przypłynął na Sedin i na znak wybuchu granatu poprowadził swoich ludzi do walki. Najważniejszym stoczonym przez niego pojedynkiem była walka z Drakkanem, którą jak zdawało się przegra. Los jednak się odmienił, kiedy Trogg ostatkiem sił cisnął granat w Skakdi Ognia. Podczas tej walki poważnie ucierpiał Trogg i jego pancerz oraz Kieł.

Na parę godzin przed rozpoczęciem świętowania na Sedin Trogg odwiedził kuźnię Metariona. Ten ujrzawszy stan zbroi Trogga koniecznie chciał sprawić mu nowy. Nie mając wyjścia Trogg przystał na to. Swój nowy pancerz zaprezentował podczas świętowania w Centralnej Wiosce. Jego śladem później poszła reszta Toa a nowe zbroje wytworzone przez Metariona ostatecznie scementowały Toa Półksiężyca.

Cytaty Edytuj

MatoraninEdytuj

  • "Ta praca to harówa. Pracujemy jak jakieś rahi a ja muszę się stąd wyrwać"- Trogg do kolegi z pracy
  • "Ty nie jesteś moim panem"- Trogg do szefa kopalni

ToaEdytuj

  • "Kim jestem?Kim?To ja Trogg!" - Toa Trogg do szefa kopalni.-
  • "Ja idę, no, można powiedzieć że na małe polowanko!" - Toa Trogg do Przyjaciela.
  • "Nie mam czasu na siedzenie tutaj, gdy je oswoję to one będą was bronić!" Toa Trogg do swych pobratymców.

Zobacz teżEdytuj

TwórcyEdytuj

Panrahk17 20:42, kwi 21, 2011 (UTC) - twórca Trogga jako Matoranina i Toa. Pomysłodawca historii

Vezok999 16:54, wrz 27, 2010 (UTC) - redaktor artykułu, poprawienie historii i przejęcie jej rozwoju od czasu Szukając Wsparcia. Twórca M.O.C.a Toa z drużyny Półksiężyca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki