FANDOM

Autor:Puszek

The Crashlex
798px-Shadow crashlek.jpg
Toa-Makuta
Maska Avsa
Przynależność Stalowy_zakon(dawniej)
Żywioł Mrok,Ogień,42 moce kraata.
Status Żyje gdzieś na Spherus Magna
P6282037.jpg

Crashlex po odzyskaniu światła

Maska Złota hau
Przynależność Stalowy_zakon(dawniej)
Żywioł Światło,Ogień, Moce Makuta dostępne dla istot światła.
Status Żyje gdzieś na Spherus Magna
Broń Buława Światłości

Cytat:"Nie jestem zwykłym Toa lecz Makuta. Chcesz się zemną zmierzyć? Obiecuję będziesz płakał".

HistoriaEdytuj

Był ciężko pracującym Matoraninem który chciał wg.legend trafić do raju,lecz kiedyś miał straszliwy wypadek w ta-metru:Wylało się na niego wrzące Protodermis. Toa Crashlek powstał gdy został wybrańcem przez OoMN do trudnej misji.Otrzymał kamień Toa i stał się Toa. Otrzymał moc ognia a także ciało podobne do Toa Lhikana. Następnie miał wiele innych misji. Jedną miał na Destral ale żywe pijawki cienia przemieniły całkiem Crashleka w pół Toa - pół Makuta. Czasami ma napady złości a także zyskał moce Makuta. Kiedyś znalazł Vampraha który jako jedyny przeżył burzę w Karda Nui i go zabił. Zamieniając hau na Avsa. Kiedy trafił na bara magna miał ochraniać Mata Nuiego następnie stoczył wojnę z Voroxami i Skrallami, Metus dał mu zlecenie zabić elementarnego Skralla. Skrall użył ręki która wciągnęła Crashleka i Skralla w podziemia bara magna.Crashlek zabił Skralla ale odkrył też podziemny tunel. Gdy Mata Nui stworzył nową Spherus Magna Crashlek znalazł się w jednej z wiosek Agori i Matoran i obecnie tam strzeże ich przed Rahi itp.

TriviaEdytuj

  • Crashlek chociaż jego żywioł to ogień-mrok zamiast mieć kolor czarno-czerwony ma niebiesko-czarny.
  • Crashlek kiedyś znalazł Vampraha który jako jedyny prze żył burzę w Karda Nui i go zabił.
  • Crashlek ma Avse od martwego Vampraha

Informacje o zestawieEdytuj

  • Crashlek został zbudowany w październiku 2009 r.
  • Crashlex(Light Edition) został zbudowany w czerwcu 2010 r.

Uwaga!Edytuj

Jeśli ktoś będzie chciał użyć go w historii musi najpierw zapytać się autora o zgodę--Użytkownik:Puszek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki