FANDOM

Tazar
Toa

DSC00897.jpg

Imię Tazar
Maska Kiril
Broń Ostrze Grawitacyjne, Nieznany Miotacz
Żywioł Grawitacja
Organizacja Brak
Praca\Zadania Różne
Status Żyje
Miejsce pobytu Artakha

Tazar jest Toa Grawitacji

BiografiaEdytuj

Tazar został stworzony na wyspie Artakha przez jej władce. Przeszedł tam wyczerpujący trening pod okiem Merhamma. Jego nauczyciel był surowy, ale sprawiedliwy. Nauczył go wszystkiego czego sam umiał, czyniąc z Tazara wspaniałego wojownika. Toa Grawitacji przejął też od swojego nauczyciela jedną cechę w większym stopniu niż inne- wyjątkową sprawiedliwosć. Kiedy Tazar był już gotowy, został wysłany na swoją pierwszą misję. Razem z Tazalitem, innym Toa Grawitacji miał pomóc mieszkańcom jednej z pobliskich wysp. Dwoje Toa rozwiązali problem, którym okazał się być Kryształowy Wąż nękających mieszkańców wyspy. Tazar rozpoznał węża, jednak był pełen zdziwienia, bo dotąd sądził, że istniały tylko cztery takie węże, zabite jednak przez Navu, bohatera Tazara.* Wąż został zabity przez Toa, którzy w nagrodę od mieszkańców wyspy otrzymali tajemnicze kryształy.

Po wykonaniu zadania Tazar powrócił na rodzimą wyspę. Kowal z Artahki wzbogacił pancerza Toa o tajemnicze kryształy, na jego własną prośbę. Tazar powiadomił przywódcę wyspy o Rahi z wyspy, po czym otrzymał następne zadanie...

* Kryształowy Wąż z wyspy został stworzony na podobieństwo węży stworzonych przez Artakhe przez nieznaną osobę.

Cechy i umiejętnosciEdytuj

Cechą rzucającją się w przypadku Tazara jest sprawiedliwosć. Nabył ja od swojego mistrza Merhamma podczas szkolenia. Tazar jest swietny zarówno w szermierce jak i w walce miotaczem.

UzbrojenieEdytuj

Tazar w walce wykorzystuje Ostrze Grawitacyjne oraz nieznany miotacz. Jego pancerz jest wzbogacony w Elementarne Kryształy naładowane mocą grawitacji. Magazynuje on w nich zapas energii elementarnej. Kryształy znajdują się takze na jego broni, lecz z tą różnicą, że tamte stara się on utrzymywać z mocą żywiołu Ognia. Ostrze jest tak skonstruowane, że moc z kryształów jest rozprowadzana na całym jego długości.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Tazar został zbudowany w Maju 2010 roku. Liczy 115 częsci, z czego 10 wchodzi w skład Fikou. Posiada Miotacz Midak strzelający zielonymi pociskami. Istnieje do niego instrukcja budowy

TriviaEdytuj

  • Imię Tazar pochodzi od imienia jednego z bohaterów gry Heroes III:The Might of Magic.

TwórcaEdytuj

Vezok999 07:12, maj 30, 2010 (UTC)

Zobacz tezEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki