FANDOM

Tazalit
Toa

DSC01226

Imię Tazalit
Maska Kiril
Broń Nieznana broń biała, Tarcza Antygrawitacyjna
Żywioł Grawitacja
Organizacja Brak
Praca\Zadania Różne
Status Żyje
Miejsce pobytu Artakha

Tazalit został stworzony na wyspie Artakha przez jej władce. Przeszedł tam wyczerpujący trening pod okiem Merhamma. Jego nauczyciel był surowy, ale sprawiedliwy. Nauczył go wszystkiego czego sam umiał, czyniąc z Tazalita wspaniałego wojownika. Kiedy Tazalit był już gotowy, został wysłany na swoją pierwszą misję. Razem z Tazarem, innym Toa Grawitacji miał pomóc mieszkańcom jednej z wysp. Dwoje Toa rozwiązali problem, którym okazał się być Kryształowy Wąż nękających mieszkańców wyspy. Tazar rozpoznał węża, jednak był pełen zdziwienia, bo dotąd sądził, że istniały tylko cztery takie węże, zabite jednak przez Navu* Wąż został zabity przez Toa, którzy w nagrodę od mieszkańców wyspy otrzymali tajemnicze kryształy.

Po wykonaniu zadania Tazalit powrócił na rodzimą wyspę, gdzie już wkrótce otrzymał następne zadanie...

* Kryształowy Wąż z wyspy został stworzony na podobieństwo węży stworzonych przez Artakhe przez nieznaną osobę.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Tazalit został zbudowany 2010 roku. Posiada instrukcję budowy. W rękach ma mechanizmy, pozwalające nimi ruszać. Nie mogą działać niezależnie, można za to ustawić, czy poruszać ma jedną, cz dwiema rękami.

TriviaEdytuj

  • Genezą imienia było Lezalit- imię jednej z postaci w grze Mount and Blade

TwórcaEdytuj

Vezok999 10:07, sie 27, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki