FANDOM

Tanu
Toa
M.O.C. 004.jpg
Imię Toa Tanu
Maska Hau Nuva
Broń Miecz Tropiciela
Żywioł Ogień
Organizacja Zakon Mata Nui(OoMN)
Praca\Zadania Znaleźć Toa, aby stworzyć Drużynę Taku i zniszczyć Destral(kiedyś)

Zabić Teridaxa(kiedyś) Uratować wszystko co jeszcze jest żywe (kiedyś) Zjednoczyć się z mieszkańcami Spherus Magna(teraz)

Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Toa Tanu przemienił się z Matoranina Takunah o, którym nic nie wiadomo.Jako matoranin żył na Mata Nui i jest tam do dzisiaj, lecz jego historia jest znacznie dłuższa niż się wydaje, bowiem jest bardzo ważną postacią, która stara się osiągąć cel za wszelką cenę.Gdy zamienił się w Toa umiejętność władania mieczem miał już w sobie, tak więc treningi były zbędne.Swoją pracę rozpoczął od wybrania się to Turagi, który mieszkał w Ta-Koro.Od niego dowiedział się, że ma stworzyć armię Toa i zniszczyć Destral.Niestety nie udało mu się znaleźć wojowników, lecz miał cechę która kazała mu samemu zniszczyć Destral.Tą cechą była upartość.Turaga, który powiedzał mu jaka jest jego rola ostrzegał, że samemu nie zniszczy tej wyspy, ale Toa zignorował tą radę.Gdy dotarł do Destralu jego pierwszy krok na wyspie został zlokalizowany.Po krótkiej walce z, której ledwo uszedł z życiem wrócił na Mata Nui.

Teridax, który zaczął się tam panoszyć i niszczyć wyspę był kolejnym celem Toa Tanu.Niestety nigdy go nie zaatakował.Po wielkiej fali Bohroków, która zniszczyła Mata Nui postanowił uratować każde jeszcze żywe stworzenie.Uratował wielu Matoran, Rahi i roślin.Teraz szuka jeszcze jakichkolwiek niedobitków, aby im pomóc, chociaż wie, że nikogo nie znajdzie.Gdy Teridax przejął ciało Mata Nui został uwięziony jak wszyscy inni.Na szczęście przeżył.Obecnie jednoczy się z mieszkańcami Spherus Magna.

TriviaEdytuj

  • Został stworzony 16.04.2010r. o godzinie 17:00 przez Lorco.
  • Jego dodatkową mocą jest zwinność, dzięki niej może poruszać się sprawniej od Kongu.

TwórcyEdytuj

Lorco

Vezok999(Bardzo pomógł mi w zrobieniu nazwy)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki