FANDOM

Tablica Mocy
Tablica_Mocy.jpg
Artefakt
Moc Dawanie specjalnych umiejętności
Twórca Behemot
Użytkownicy Uczniowie Barebeziego

Potężny artefakt, stworzony przez Behemota. Zaiera informacje o stylach walki pozwalających przekroczyć limit własnych możliwości. Początkowo Tablica została przekazana Władcom Żywiołów, ale utracili ją podczas Rozpadu. Tablicę odnalazł Barebezi i wiedzę w niej zawartą przekazał swoim uczniom.

Przykłady mocy opisanych w tablicy Edytuj

Jedwabny Słuch Edytuj

Pozwala "wyczuwać" słuchem całe otoczenie jak radarem. Dzięki temu nigdy nie można zaskoczyć wojownika z tą mocą. Wymagania:Uczący się musi mieć doskonały słuch muzyczny.

Magnetyczny DotykEdytuj

Pozwala przelać swoją (wstaw: manę, energię chi, jak chcesz) w metal, tak żeby magnetyzował się od tarcia o powietrze. Dzięki temu im dłużej leci tym mocniej uderzy w pancerz/cel i jest samonaprowadzający (na metale). Wymagania:Uczący się musi mieć kontrolę nad niemal każdym mięśniem swojego ciała(uszy, skóra głowy, brzuch).

Balans CzapliEdytuj

Dzięki tej zdolności można dowolnie przemieszczać środek ciężkości wewnątrz własnego ciała, to jedna z najbardziej nienaturalnych technik tablicy. Wymagania: użytkownik musi umieć się koncentrować w najbardziej niezwykłych sytuacjach.

Sprzężenie mięśnioweEdytuj

Pozwala przelać całą swoją siłę fizyczna do dowolnej części ciała(np. palca), zabierając ją pozostałym częściom. Pozwala to na pchnięcie czegoś palcem z siłą jakby się napierało całym ciałem, ale tylko przez chwilę bo cała reszta ciała traci siłę i nie może utrzymać użytkownika mocy. Wymagania: użytkownik musi umieć stać na rękach równie pewnie jak na nogach.

Nadprędkość Edytuj

Pozwala poruszać się dość szybko(ale nie aż tak bardzo) nawet nosząc najcięższy pancerz. Wymagania:Uczący się musi mieć być bystry i cierpliwy, bo technika wymaga dopracowania.

Jedność ze strzałą Edytuj

Pozwala na wzmacnianie strzał wystrzeliwanych z łuku, tak żeby wykonywały określone czynności, za cenę ubytku wewnętrznej energii wojownika. Możliwe czynności strzały:

  • Nasycona Strzała- energetyczny wybuch po zetknięciu z celem, zużywa dużo energii
  • Strzała-węgorz- porażenie prądem w celu sparaliżowania, działa też, jeśli przeciwnik obroni się orężem, bo metal przewodzi prąd.
  • Deszcz Kwasowych Strzał- jedna strzała zmienia się w grad strzał nasączonych kwasem, które opadają tworząc krąg wokół strzelającego i nie trafiają go.
  • Nieskończona Strzała- pocisk sprzeciwia się prawu grawitacji i leci aż się w coś wbije.
  • Żywa Śmierć- zraniony strzałą zapada w śpiączkę na kilka dni, zużywa dużo energii
  • Lotny Grom- pocisk w locie zamienia się w małą chmurę, która uderza piorunem w najbliższą rzecz. Pioruny poruszają się z prędkością 100 000 km/h, więc nie da się uniknąć, ale zużywa kolosalne ilości energii.

Wymagania:wojownik musi znać Magnetyczny Dotyk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki