FANDOM

Synowie Śmierci to grupa wojowników podlegająca Zakonowi Calignis.

Synowie Śmierci
Organizacja
Nazwa organizacji Synowie Śmierci
Baza Calignis
Lider Terror
Status Aktywni
Zadania Różne

HistoriaEdytuj

Synowie Śmierci zostali stworzeni przez Manadaca i Motodhaka - dwóch naukowców Zakonu Calignis. Liczą sześciu członków, w kolejności starszeństwa są to:

  • Terror
  • Chaos
  • Strach
  • Ból
  • Zmrok
  • Gniew

PochodzenieEdytuj

Teoretycznie Synowie są krzyżówką gatunków - Toa i Skakdi. Ich poziom mocy, maski są jak u Toa, lecz budowę i charakter mają po Skakdi. Każdy oprócz Chaosa i Gniewa, mają pancerze z Ultianu. Wszyscy mają żywioł Cienia i unikalną zdolność. Ich moce wyglądają tak:

Terror - Zniszczenie - niszczy nieożywione rzeczy od środka, sprawiając że gniją i psują się.

Chaos - Dezorientacja - ofiara nie wie gdzie jest, co się dzieje. Moc działa na ok. 30 min.

Strach - Strach - moc identyczna jak ta Turahka, przepełnia wroga przejmującym strachem, zbyt duża dawka potrafi zabić.

Ból - Ból - wywołuje nie wiarygodny ból fizyczny i psychiczny. Ból często używał tej mocy by torturować ofiary, aż zaczną błagać by je zabił.

Zmrok - Oślepienie - może pozbawić kogoś wzroku - na chwilę, dzień lub na zawsze. Ślepemu może wzrok przywrócić.

Gniew - Gniew - tu nie chodzi o moc Kurahka. Moc ta uwalnia niewyczerpane pokłady niekontrolowanego gniewu, w którym ofiara niszczy wszystko i wszystkich dookoła.

CharakteryEdytuj

Terror - władczy i brutalny - gdy Ból spróbował mu się przeciwstawić, Motodhak musiał mu leczyć skręconą kostkę, przedramię złamane w ośmiu miejscach, pękniętą kość promieniową i zmiażdżone cztery żebra. Terror jest niewiarygodnie silny i szybki.

Chaos - zupełne przeciwieństwo Terroru. Chaos jest chłodny i spokojny. Problemy rozwiązuje inteligencją, której ma nie mało. Brak siły i szybkości nadrabia techniką.

Strach - chamski i nieopanowany. Nie wiadomo dlaczego, ale często staje w obronie młodszych braci. Mimo tego potrafi walczyć. Gdy Chaos nazwał go mięczakiem, Strach tak go nastraszył, że Chaos był przez dwa miesiące niezdolny do walki.

Ból - bezwzględny i nieobliczalny. Kocha patrzeć na cierpienie innych, często sam je powodując. Znany ze swojej metody zabijania: torturuje ofiarę bólem tak długo, aż sama poprosi o śmierć.

Zmrok - skryty i małomówny. Rzadko się odzywa. Bezczelny do bólu, arogancki i zawsze w złym humorze.

Gniew - najmłodszy z braci, często popada w konflikty z Terrorem. Wzorem dla niego jest Strach. W przeciwieństwie do pozostałych, kieruje się honorem.

WyposażenieEdytuj

Terror - dowódca używa w walce dwuręcznego miecza i noża myśliwskiego. Jego Kanohi to Tortanu - Maska Tortur.

Chaos - wraz z Gniewem ukradł dwie Adaptacyjne Zbroje z Arthaki. Oprócz tego ukradł jeszcze prototypowe Ostrze Fuzji. Jego Kanohi to Adaptacyjna Huanius - Maska Snu.

Strach - używa Czarnego Łuku i Kanohi Volitak - Maski Ukrycia.

Ból - jego bronią jest eksperymentalny Miotacz Ognia. Ból używa także swojej Kanohi Muta - Maski Mutacji.

Zmrok - nosi dwie Cieniste Szable. Używa także Kanohi Avsa - Maski Głodu. Jako jedyny z Synów ma skrzydła.

Gniew - tak jak Chaos ma Adaptacyjną Zbroję. Jego broń to prototypowy Miotacz Plazmowy oraz Kanohi Jutlin.

TwórcaEdytuj

Kani--Nui

TriviaEdytuj

  • Początkowo "Synowie Śmierci" mieli liczyć tylko dwóch członków - Terrora i Chaosa.
  • Wiemy, że istnieje jeszcze jeden "Syn", starszy od Terroru. Był prototypem. Nie wiemy jak miał na imię, ale wiadomo, że miał kręgosłup i zęby Skakdi. Prawdopodobnie został zabity, lub jest uwięziony w Więzieniu na Calignis.
  • Wszyscy mają wypalony na plecach symbol Zakonu Calignis.

Organizacje
Dobre - Zakon Mata Nui ( Zakon Cieni) | Wojsko Spherus Magna (B12) | Historycy Wysp Żywiołów | Drużyna Wyparcia | Strażnicy Prawdy,

Złe - Bractwo Makuta | Siewcy Strachu | Tokuta | Zakon Calignis (Synowie Śmierci) | Skazańcy Mroku | Krwiopijcy | Guardians of Mountains | Gang Shchupaka | Skarabeusze | Bracia Mroku

Neutralne - Cierniści Piraci | Banda Herresa | Gang Masek

Najemnicze - Mroczni Łowcy (Zabójcze B) | Wysłańcy Mroku | Battlehammer | Łowcy Cienia | Wiatr Północy | Pustynne Ostrza | Cień Pustyni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki