FANDOM

Spino
Matoranin
Asdfgh
Imię Spino
Maska Hakuna
Broń\Narzędzia Zębie Ostrze, Miotacz Zamor
Element Lawa
Organizacja Ruch Oporu Przeciw Tuyet
Praca\Zadania Pokonać Tuyet(kiedyś)

Zjednoczyć się z mieszkańcami Spherus Magna(teraz)

Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

HistoriaEdytuj

Był uczniem Adrixa .Uczył się bardzo dobrze, więc naukę skończył szybko.Zaraz po tym został przyjęty do ROPT.Początkowo wypełniał swoje zadania doskonale, ale zaczął je zaniedbywać.Powodem tego były wyprawy do Le-Metru.Szukał tam nowej zbroi aby samemu stawić czoło Tuyet.Jego poszukiwania zakończyły się porażką.Mimo tego faktu wyruszył, aby zabić Tuyet.Po drodze spotkał mądrego Matoranina.Spino powiedział mu w jakim celu podróżuje, dlatego Matoranin dołączył się do niego.Po krótkiej wędrówce towarzysz Spino okazał się być nieznanym członkiem Bractwa Makuty.Spino zaatakował nieprzyjaciela.Krótka walka zakończyła się zwycięstwem Spino.Teraz mały Toa zrozumiał, że szedł na pewną śmierć.Wrócił do bazy ROPT.Tam nic już nie zmienił.Był członkiem, który jak się okazało musi się jeszcze wiele nauczyć.Gdy Makuta przejął ciało Mata Nui zostł uwięziony jak wszyscy inni.Przeżył w nowym ciele Makuty.Obecnie jednoczy się z Agori i Glatorianinami na Spherus Magna.

TriviaEdytuj

  • Został stworzony przez Lorco 17.04.2010r. o godzinie 17:20.

Uwaga!Edytuj

W przypadku potrzeby użycia informacji, lub zdjęć o M.O.C.-ku proszę pytać o zgodę autora!

GaleriaEdytuj

Sdfgh

Dfgh
Asdfgh

Więcej z Fandomu

Losowa wiki