FANDOM

Sorix
Łowczyni nagród
Sorix new18
Imię Sorix
Rasa Rettox
Płeć Kobieta
Moc Generowanie skrzydeł i macek, samoregeneracja
Broń Pazury

Sorix jest przedstawicielką rasy Rettox.

BiografiaEdytuj

Sorix wychowywała się na odległej wyspie na krańcach Wszechświata Matoran, dopóki nie najechała jej grupa Mrocznych Łowców dowodzona przez Bane'a. Najemnicy zabili jej najbliższych przyjaciół, a sam Bane chciał porwać Sorix dla siebie, lecz udało jej się uciec. Poprzysięgła sobie zemstę i przez lata szukała Bane'a, zarabiając na życie jako łowczyni nagród, aż dotarła za zbirem na wyspę Quentris.

Podczas próby zabójstwa Mrocznego Łowcy, w walkę wtrąciła się Corenastanka imieniem Shae, która również pragnęła śmierci Bane'a za lata tortur. Najemnikowi udało się uciec, a dziewczyny stanęły do walki ze sobą, która ostatecznie została nierozstrzygnięta. Sorix uciekła i kontynuowała polowanie na Bane'a.

Gdy zaatakowała go w opuszczonym magazynie, w którym się ukrywał, do walki ponownie włączyła się Shae. Ocaliła ją przed śmiercią z rąk Bane'a i samemu stanęła z nim do pojedynku. Tym razem to Sorix uratowała ją i dziewczyny postanowiły, że będą współpracować. Dowiedziawszy się o planach Bane'a, która planował ograbić statek z łupami dla Xixexa, ostrzegły o tym władcę i poprosiły, by pozwolił im zająć się Bane'em, ten jednak odmówił i zakazał im wtrącać się w jego sprawy. Sorix i Shae zebrały więc oddział najemników, by zaatakować grupę Bane'a, kiedy ten miał przypuścić szturm na okręt ze skarbami.

Niestety, wpadły w pułapkę zastawioną przez władcę i uwięzione w lochach zamku Xixexa. Udało im się uciec i stanąć do walki z Bane'em, nim ten zdołał rozgromić siły lorda Skakdi i zagarnąć jego łupy. Sorix stoczyła pojedynek z Voghiem, jednym ze sługusów Xixexa, a następnie zaatakowała Bane'a, lecz nie była w stanie pokonać go w pojedynkę. Z pomocą ruszyła jej Shae, która rzuciła się na Mrocznego Łowcę i po męczącej walce odpaliła granat, mocno raniąc siebie i najemnika. Bane był zmuszony się wycofać, zabrał jednak Shae i Sorix do swojej kryjówki, by je torturować. Został pokonany przez Corenastankę, która nie miejscu odkryła u siebie moc żywiołu.

Następnie Sorix pożegnała się z Shae i opuściła Quentris w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania związane z jej przeszłością oraz lepszego życia.

Rettoxanie są z natury szybcy i zwinni. Sorix posiada wbudowane w swoje ciało implanty, które dodatkowo wzmacniają te cechy. Ma także zdolność samoregeneracji. Ponadto, kiedy ogarnia ją naprawdę wielki gniew lub przerażenie, z jej ciała mogą wyrosnąć skrzydła i macki zakończone kolcami.

Jest osobą o silnym charakterze, choć pod warstwą nienawiści oraz żądzy zemsty kryje się wrażliwa i ciekawa świata osoba. Sorix jest niezwykle oddana przyjaciołom i wytrwała w dążeniu do celu. Po pokonaniu Bane'a, obiera sobie za cel odkrycie tajemnic swojej przeszłości.

UzbrojenieEdytuj

W walce Sorix używa ostrych pazurów.

Informacje o MOCuEdytuj

Sorix została zbudowana w 2011 roku. Ma 96 części.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest biseksualistką.

PojawieniaEdytuj

Niekanoniczne:

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

Lord Vox