FANDOM

"Widzisz... Między mną a tobą jest jedna zasadnicza różnica, Bandak – ja potrafię sobie poradzić z ludźmi Xixexa. A ty nie."
— Shae do Bandaka, Kolce na róży

Shae
Łowczyni nagród
Shae 6.jpg
Imię Shae
Rasa Corenastanka
Płeć Kobieta
Broń Pistolet, shurikeny, ostrze naramienne
Theme Shiny Toy Guns - Ricochet!

Shae jest łowczynią nagród.

BiografiaEdytuj

NewShae.jpg

Wczesne życieEdytuj

Shae żyła na jednej z niewielkich wysp na krańcu Wszechświata Matoran. Wiodła beztroskie życie, dopóki jej domu nie zaatakowali Mroczni Łowcy. Próbowała walczyć z najeźdźcami, mimo iż wiedziała, że nie ma najmniejszych szans z całą grupą uzbrojonych najemników. Podczas starcia była świadkiem śmierci wielu swoich przyjaciół, została brutalnie pobita, jeden z Łowców złamał jej kręgosłup, lecz nawet wtedy nie straciła woli walki. To wywarło na najeźdźcach wrażenie. Uznali, że Shae mogłaby być potężnym sojusznikiem, postanowili więc ją zabrać ze sobą.

NiewolaEdytuj

W twierdzy na Odinie Shae była obiektem licznych eksperymentów i operacji. Mroczni Łowcy wymazali jej pamięć, naszpikowali wspomagającymi substancjami, dali nowy, mocniejszy szkielet i poddawali ją treningom, chcąc uczynić z niej skuteczną najemniczkę. Zniszczyli także doszczętnie jej psychikę. Shae nienawidziła ich, szczególnie Strzykawy - doktora odpowiedzialnego za wszystkie operacje na niej, oraz Bane'a i Bandaka, którzy ją torturowali. Każdy dzień spędzony w twierdzy był dla niej koszmarem, więc kiedy tylko nadarzyła się okazja, by uciec, Corenastanka nie zamierzała marnować szansy. W końcu uwolniła się od Mrocznych Łowców, lecz rany i modyfikacje w jej ciele ciągle przypominały jej o koszmarnych dniach spędzonych na Odinie.

Łowczyni nagródEdytuj

Została łowczynią nagród. Dzięki nabytym umiejętnościom, Shae stała się jednym z najgroźniejszych konkurentów, jakiego Mroczni Łowcy kiedykolwiek mieli. The Shadowed One nieraz wysyłał swoich ludzi, by ją pojmali, była ona jednak dla nich zbyt doświadczona i sprytna, i każda próba schwytania jej kończyła się niepowodzeniem.

Potajemnie śledziła Bane'a i Bandaka, by zemścić się na nich za wszystko, co zrobili jej na Odinie. Poszukiwania doprowadziły ją na wyspę Quentris, na której dwójka Mrocznych Łowców zatrzymała się wracając z misji. Na miejscu okazało się, że Bane'a ściga również Rettoxianka imieniem Sorix. Obie mścicielki początkowo walczyły ze sobą za każdym razem, kiedy tylko się spotkały, lecz potem postanowiły połączyć siły. Kiedy dowiedziały się, że Bane próbuje obrabować statek z łupami dla lorda Xixexa, ostrzegły przed tym władcę wyspy, lecz gdy ten odmówił im wzięcia udziału w akcji obrony okrętu, postanowiły wziąć sprawy we własne ręce. Udało im się zebrać grupę ludzi gotowych stanąć do walki ze sługami Xixexa i zespołem zebranym przez Bane'a, i choć w starciu wzięło udział mniej osób, niż się tego spodziewała, Shae udało się ciężko zranić Bane'a. Dziewczyna nigdy potem go nie spotkała, do końca była więc przekonana, że udało jej się go zabić.

Xixex dostrzegł w Corenastance potencjał, toteż postanowił zwerbować ją do swojej świty i od tamtej pory Shae służyła w szeregach lorda Skakdi jako zabójca.

To, co działo się z nią w twierdzy Mrocznych Łowców, miało duży wpływ na kształtowanie jej osobowości. Shae nienawidzi mężczyzn, kojarzy ich z oprawcami, którzy torturowali ją na Odinie. Inaczej sprawa ma się w przypadku kobiet, Shae ma także słabość do wartościowych przedmiotów.

Podczas pobytu w twierdzy Mrocznych Łowców, Shae została naszpikowana przeróżnymi substancjami zwiększającymi sprawność fizyczną - dziewczyna zyskała większą siłę, zwinność i szybkość, wstawiono jej także nowy szkielet wykonany z Protostali, niemożliwy do złamania. Wszystkie te ulepszenia miały uczynić z Shae najpotężniejszą i najniebezpieczniejszą sojuszniczkę Mrocznych Łowców, jednak kiedy Shae wydostała się na wolność, obróciły się one przeciwko nim - żaden z Łowców nie był w stanie pokonać Shae, nawet sam Bane.

Jako Corenastanka Żelaza posiadała moc Żelaza, dostęp do niej został jej jednak odebrany po operacjach na Odinie. Do tego dziewczynie odebrano wszystkie dawne wspomnienia i Shae straciła świadomość tego, że posiada moc żywiołu. Ta jednak czasami ujawnia się podczas stresu lub gniewu.

UzbrojenieEdytuj

W walce Shae korzystała z małego, lecz niezwykle skutecznego pistoletu strzelającego laserowymi pociskami. Po walce z Bane'em zmodyfikowała go w taki sposób, że w razie końca amunicji mogła kilkoma ruchami przerobić go na kuszę strzelającą strzałami, które nosiła ze sobą. Często używała też shurikenów. Nosiła twardą zbroję z twardego metalu, która mimo swej grubości nie ograniczała zwinności Corenastanki. Dziewczyna posiadała też naramienne wysuwane ostrze i piłę. Mogła też wystrzeliwać linę z nadgarstka.

Posiadała również plecak odrzutowy, w późniejszych modyfikacjach mogący strzelać rakietami.

Informacje o MOCuEdytuj

Shae została zbudowana w 2011 roku. Ma 145 części.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest homoseksualistką.
  • Shae to pierwsza żeńska przedstawicielka rasy Corenastan.
  • Początkowo miała być Skakdi.

PojawieniaEdytuj

Niekanoniczne:

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

Lord Vox

Więcej z Fandomu

Losowa wiki