FANDOM

Ronney
Glatorianin
Ronney
Imię Ronney
Broń Tarcza i miotacz Thornax
Żywioł Woda
Plemię Tajun
Praca\Zadania Różne
Status Żyje/Aktywny
Miejsce pobytu Nieznane

HistoriaEdytuj

Ronney był 6 Glatorianinem Tajunu i uczestniczył na Wojnie o Rdzeń. Podczas ścigania zdrajcy Ronney wpadł do pewnej jaskini, gdzie ugryzł go jakiś, jaszczur i zainfekował go. Ronney obudził się w jakiejś dolinie i nie mógł się wydostać. Następnie poznał Mezekę który zabrał artefakt i po miesiącu we wściekłości ostrzeliwując ścianę, zniszczyli ją i uciekli.

Po wojnieEdytuj

Glatorianin wody po wielu walkach został 6 glatorianinem Tajunu. Był nie cierpliwy więc Tarix, gdy sam nie mógł wyruszyć wysyłał właśnie jego. Zawsze go interesował Król Pustyni po tym jak Król zaczął, się ukrywać Ronney ruszył go szukać.

Styl walki i charakterEdytuj

Ronney był zdolny, nawet bardzo zdolny ale próżny i niecierpliwy przez co, po długiej walce tracił cierpliwość, ryzykował i przegrywał dlatego był tylko szósty. Raz Tarix powiedział do niego po tym gdy zawalił walkę ze Skrallem (pobił rekord długości walki, doprowadził Skralla do ostatniego Punktu Życia, prawie wygrał) gdy po tym jak stracił cierpliwość przegrał: Jesteś żałosny, żałosny i beznadziejny. Mogłeś być pierwszym glatorianinem Tajunu, ale straciłeś cierpliwość... I szansę na awans. Po tych słowach Ronney był na skraju załamania ale Kariko wyciągnęła go z dna.

Twórca i kilka słów od niegoEdytuj

Jeśli ktoś grał w grę Assassins Creed lub Prince Of Persia,to Ronney jest zwinny jak główne postacie z tych gier.

ŻALOWY KOLEŚ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki