FANDOM

"Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!"
— Revenge

Revenge
Mroczny Łowca
Revenge.jpg
Imię Revenge
Rasa Kane-Ra (zmutowany)
Płeć Mężczyzna
Broń Pięści
Theme Tengen Toppa Gurren Lagann - To Hell With Gattai

Revenge to zmutowany byk Kane-Ra i Mroczny Łowca.

HistoriaEdytuj

Revenge był niegdyś bykiem Kane-Ra, ale po jakimś czasie zyskał humanoidalną formę - najprawdopodobniej stało się to w wyniku wpadnięcia do Zenerginowanej Protodermis. Szybko został zwerbowany do Mrocznych Łowców, kiedy najemnicy postanowili wykorzystać jego siłę, którą zademonstrował podczas ataku na jeden z ich oddziałów, do własnych celów.

Można powiedzieć, że jest w pewnym stopniu podobny do Chargera - obaj kiedyś byli Rahi oraz posiadają ogromną siłę. Z tego powodu często dochodziło między nimi do sporów, niektóre z nich kończyły się nawet walką. Co ciekawe, Revenge odznaczał się wyjątkową lojalnością wobec The Shadowed One, co lider łowców często wykorzystywał. Kiedy Vaira miała zostać stracona przez Xeta za zdradę organizacji, Revenge miał osobiście dopilnować, że najemnik tego dokona. W ostatniej chwili jednak Xet zabił Revenge'a i pozwolił Vairze uciec. Później, podczas relacjonowania całego zajścia liderowi Mrocznych Łowców, Xet oznajmił, że to Vaira przez jego nieuwagę uwolniła się, zabiła Revenge'a i uciekła. The Shadowed One nie był co do tego do końca przekonany, lecz ostatecznie uznał taką wersję wydarzeń.

Informacje o MOCuEdytuj

  • Pierwsza wersja Revenge'a została zbudowana w 2009 roku. Liczyła 50 części.
  • Najnowsza i kanoniczna wersja została zbudowana w listopadzie 2012 roku. Liczy 147 części.

Zobacz też:Edytuj

AutorEdytuj

Lord Vox

Więcej z Fandomu

Losowa wiki