FANDOM

Akcja rozgrywa się na Karda Nui.Pewien Toa stworzył istotę imieniem Wartor... co było dalej,dowiecie się jak przeczytacie.

Część 1 PowstanieEdytuj

Wszystko zaczęło się na Karda Nui,toczyła się wielka bitwa.Toa mają dolną część wyspy czyli bagna,a makuta górną część wyspy czyli góry.Jaskinie to jak by baza Makuta.Tam planują jak zdobyć dolną część wyspy,co mięsiąc schodzą lub latają w dół żeby przejąć całą dąlna część wyspy,i jak zawsze Toa wygrywali,ale nie tym razem.

-Jak mogliśmy my przegrać.Makuta przejeli całe dwie dziesiąte bagna.-powiedział Toa Gowan,najlepszy Toa na Karda Nui.

-Spokojnie,co to za problem przejeli tylko ćwiartke bagna.-powiedział Toa Even,najlepszy przyjaciel Toa Gowana.

-Tam są ukryte najlepsze bronie,a jak je znajdą mogą wszystko,a nie mamy szans skoro...-powiedział Gowan a potem Even dokończył mówiąć:

-...mają najlepszą broń.

-Nie.Chciałem powiedzieć skoro nie mamy kilku Toa.Makuta to głupcy,założe sie że nie wiedzą jak bronie działają.-Gowan poprawił Evena. -Skoro tak to potrzebny jest nowy Toa potężnieszy od ciebie.-powiedział Even,podrzucając Gowanowi pomysł.

-No jasne,załatwie to.-powiedział Gowan a potem pobiegł do swojej kryjówki.

-Ale co?!-zapytał krzycąc.

-Zobaczysz!-odpowiedział krzycząc.Gdy już był w kryjówce zaczął tworzyć Toa Wartora,a Even biegł do kryjówki Gowana.

-Po co tu przyszłeś?-powiedział Gowan do Evena.

-Żeby się dowiedzieć po co ty tutaj przyszłeś.-powiedział Even.

-Patrz się.Widzisz,tworze nowego Toa.-powiedział Gowan.

-A jak go nazwiesz-powiedział Even.

-Wartor-powiedział Gowan,gdy skończył tworzyć Wartora.

Część 2 Trening siłyEdytuj

-Co się stało.-powiedział Wartor,wstając.

-Aktywacja ciebie.-powiedział Govan.

-Musisz go przetrenować.-powiedział Even do Govana.

-Wiem.Zacznijmy od siły.-powiedział Govan.Wartor na początek miał podnieść bronie Govana i Evena,następnie ich.Jak ich podniósł,miał przenieść jedną z roślin bagiennych.Trenowali aż do nocy,a gdy Govan i Even spali,Wartor nadal trenował siłe,lecz gdy podniósł tą samą rośline,którą przeniósł jako pierwszą i zobaczył jednego z klonów makuta który ich szpiegował,lecz Wartor udawał że go nie widział,następnie szybko wziął ostrze Govana i chciał uderzyć Makuta,lecz on uniknął uderzenia,Wartor znów chciał go uderzyć i znowu się nie powiodło,ponieważ Makuta obronił się mieczem,następnym razem Wartor uderzył z całej siły z dołu do góry,żeby nie miał broni,następnie szybko uderzył go nogą,co spodowało że Makuta odleciał na rośline bagienną,potem Wartor podbiegł do niego i ostatnim najsilniejszym ciosem i go zniszczył,a jak go udeszył obudził Govana i Evena.

-Słyszałem jakieś uderzenia,co się stało.-powiedział Govan,gdy wraz z Evanem zobaczył zniszczonego Makute.

-Uratowałeś nam życie?-zpytał,dziwiąc się Even.

-No jasne.-powiedział Wartor.

-W nagrode dostaniesz bronie.-powiedział Govan.

-Extra!-powiedział Wartor.

PrzepraszamEdytuj

Nie chce mi się ściągać opowieści z http://pl.opowiadaneczka.wikia.com,reszte możecie tam przeczytać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki