FANDOM

O Krok Za Daleko

Jest to kontunuacja Historii Khaara. Ma miejsce kilka miesięcy po jej zakończeniu.

AutorEdytuj

__KopakaNuva 22:58, kwi 4, 2010 (UTC)

Część pierwszaEdytuj

1

- Cholera.. Jak tak dalej pójdzie, nie wygramy z nim.. Khaar, weź się w garść!

- Próbuję, ale jego ataki mentalne są zbyt silne..

- Zwiększ siłę ciążenia, przy jego głowie!

- Jasne! Wtedy spadnie Mu Komau, a bez niej, nie zablokuje ataku Twojej Pakari! - Mówiąc to Khaar użył Kanohi Garai. Stało się tak jak mówił, maska przeciwnika wbiła się w ziemię, a Toa Koraz mógł spokojnie użyć swojej Kanohi Pakari, by uderzyć przeciwnika, który upadł na ziemię bez życia.. A przynajmniej tak Im się zdawało..

- Kolejny Toa Cienia pokonany.. Dobra robota, nie cieszysz się Khaar?

- Dobrze wiesz co o tym sądzę, naszą misję jest odnalezienie Kusata, tracimy na walki zbyt dużo czasu.

- O ile On jeszcze żyje, sam mówiłeś, że DH nie można ufać.

- Mamy lepszy wybór? Wojna niedługo strawi i Nynrah, trzech Toa nie uchroni całej wyspy, ani przed Makuta, ani nawet Rahi..

- A czterech, czy pięciu? Niewielka różnica, Kusat nawet jeśli żyje, będzie miał moc na najwyżej jeden Kamień Toa..

- Nie ważne, musimy spróbować, na razie jest nas dwóch i Nilara na wyspie.. Nawet jeśli dojdą Kusat i Toa którego On stworzy, to wciąż będzie mało, ale przynajmniej zwiększymy nasze szanse.

Po kilku kolejnych dniach podróży, dwójka Toa znalazła wreszcię ląd. Jeżeli informacje podane przez agenta DH są prawdziwe, ta wyspa to Voya Nui. - Powiedział Koraz.

- Więc kierujmy się na północ. - W ciągu kilku godzin - scierając sie w miedzyczasie z kilkoma Rahi - Toa Zya, bo tak nazywali siebię Toa z Nynrah, w koncu dorarli do wulkanu Valmai. Weszli do podziemi góry, gdzie zatrzymały ich najgorsze koszmary - w komnacie zwanej "Strefą Koszmarów", gdzie Khaar stanął naprzeciw samego siebie - jako Toa Cieni -, a Koraz widział zagładę swoich przyjaciół z Nynrah i.. Nie mógł się ruszyć. Khaar wyssał cały Mrok ze swojego sobowtóra i powiedział Korazowi, że to tylko iluzja. Obaj pokonali swoje lęki. Na końcu komnaty znaleźli siedzącą w koncie, spowitą cieniem postać.

- To Kusat? - Zapytał Koraz.

- Nie. Ale ten pancerz.. I Mrok wokół Niego.. To Makuta! - Odpowiedział Khaar.

- Hehehe.. Bystry jesteś.. Ale nie łatwiej byłoby poczekać, aż bym się przzedstawił? - Zapytał ironicznie Makuta. - Jestem Makuta Orix, najpotężniejszy z całego Bractwa! Zdradzony.. I zostawiony na tej wyspie. Gdy was pochłonę będę miał wystarczająco mocy by się stąd wydostać.

- Jak to "zdradzony"?!

- O niczym nie wiecie? Ale czego się spodziewam po dwóch nic nie znaczących, słabych Toa.. Pierwszy lider Bractwa - Miserix - został zdradzony i wygnany przez Makutę z Metru Nui, a każdy kto stanął po Jego stronie był natychmiast eliminowany.. Mnie udało się uciec, inni nie mieli tyle szczęścia.

- To smutne.. Ale niestety, nie możemy dać Ci się zabić.. - Powiedział ironicznie Koraz.

- Oh, poradzę sobie sam, zapewniam. - Odpowiedział Orix.

Rozpoczął się pojedynek na śmierć i życie. Khaar uderzył przeciwnika mieczem, ku jego zaskoczeniu Makuta zablokował cios gołą ręką, po czym złapał klingę i cisnął Toa w stronę swojego drugiego wroga. Koraz jednak zatrzymał Khaara i odstawił Go na ziemię, po czym sam skoczył na Makutę. Ponownie Orix zablokował cios, jednak Koraz użył swojej maski. Zwiększając swoją siłę fizyczną coraz mocniej przyciskał przeciwnika, który nie mógł sie ruszyć. Khaar skoczył na Niego od tyłu i uderzył mieczem, jednak za Makutą pojawiło się kolejnych dwóch. Wyglądali prawie identycznie jak ten pierwszy, mieli jedynie więcej zniszczeń na pancerzach. Dodatkowo lepiej władali bronią białą niż oryginalny Orix. Jeden rzucił się na Khaara, zaś drugi pomógł oryginalnemu Oriksowi. Chwilę później pojawili się kolejni trzej, z jeszcze bardziej zniszczonymi pancerzami. Było sześciu na dwóch, sytuacja Toa zdawała się beznadziejna..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki