FANDOM

Mercent

DSC01844.jpg

Imię Mercent
Rasa Skakdi
Żywioł Żelazo (tylko w połączeniu z innym Skakdi)
Zdolności Wzrok-Noktowizor, Absorpcja Dźwięków
Uzbrojenie Wielofunkcyjne Działo Szturmowe, nóż, granaty, maska gazowa, plecak odrzutowy
Organizacja Wysłańcy Mroku
Praca\Zadania Dowódca oddziału szturmowego
Status Żyje
Miejsce pobytu Irt

Mercent jest jednym ze Skakdi, obecnie pracuje jako dowódca oddziału Szturmowego u Wysłańców Mroku

Biografia

Mercent początkowo mieszkał na Zakaz. Szybko skorzystał z tamtejszych sporów o władzę między lordami i razem z grupą pięciu innych Skakdi utworzył oddział najemników, pracujących dla tego, kto zapłacił najwięcej. Dzięki swojej skuteczności szybko zyskali popularność i co z tym idzie nowych członków. Kiedy Mercent miał ze sobą już trzydziestu ludzi, Nektann, odnoszący w tej chwili największe sukcesy uznał ich za zagrożenie i wygnał z wyspy. Zdenerwowany Mercent opuścił wyspę, uprzednio pozbawiając jej dwóch tuzinów robotów Nektann i kawałka murów obronnych... Skakdi nie musieli czekać długo na następną okazję- tuż po wygnaniu dowiedzieli się o wydarzeniach z wyspy Irt i postanowili dołączyć do nowej organizacji.

Jako Wysłaniec Mroku Mercent został dowódcą grupy szturmowej, składającej się z jego dawnych ludzi.

Cechy i umiejętności

Jako Skakdi Żelaza Mercent ma dostęp do elementarnej mocy Żelaza, kiedy współpracuje z Skakdi. Jego wzrok to wzrok-noktowizor, dzięki któremu widzi w ciemności a jego zdolnością rasową jest absorpcja dźwięków, pozwala mu to na absorpcję wszelkich dźwięków z promienia około 2 Bio od niego.

Uzbrojenie

Mercent (tak jak inni z jego grupy) w walce korzystają z szerokiego asortymentu broni i narzędzi. Jego główną bronią jest Wielofunkcyjne Działo Szturmowe. Posiada też dwa granaty o dużej sile wybuchu, które trzyma u pasa. W walce wręcz Mercent musi zdać się na nóż, z którego korzysta jednak najczęściej kiedy się skrada i musi się cicho "pozbyć" jakiejś postaci. Ze względu na jedną z funkcji Działa- miotanie obłoków silnie trującego gazu Mercent zawsze ma ze sobą maskę gazową. Na plecach ma również lekki plecak odrzutowy, który pozwala mu na krótki i niewysoki lot, wykorzystywany jest najczęściej do pokonywania przepaści.

Informacje o M.O.C.'u

Mercent został zbudowany w Sierpniu 2010 roku. Liczy 163 części. Posiada instrukcję budowy

Zobacz też

Twórca

Vezok999 11:44, sie 13, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki