FANDOM

Magmus
Toa
DSC00204
Imię Magmus
Maska zmutowana Kaukau
Broń dwie Halabardy Magmy
Żywioł Lawa
Organizacja Horda Toa
Praca\Zadania walka z Ultramati (kiedyś), rekrutacja
Status żywy, aktywny
Miejsce pobytu Wymiar obserwacyjny
Wymowa MAG-mus

Magmus należał niegdyś do drużyny Toa Norika. Po tym jak Norik doszedł do Toa Hagah, Magmus miał straszny wypadek. Podczas jednej z misji, ześlizgnął się ze skały i wpadł do Energetycznego Protodermis. Przeżył, lecz zmutował się. Po tym jak z niego wyszedł spotkał tajemniczego osobnika i dołączył do Hordy. Przeżył walkę z Ultramati i został wybrany do rekrutacji nowych członków.

Moce Edytuj

Magmus ma taką samą kontrolę nad swoim żywiołem, jak każdy Toa Lawy. Był jednak niewrażliwy na jej działanie. Jego głowa po wypadku zmieniła wygląd na głowę Rahkshi, a jego Kaukau połączyła się z nią, przez co nie można jej zdjąć.

Uzbrojenie Edytuj

Magmus uzbrojony jest w dwie Halabardy Magmy, które przewodzą moc, a jego Kanohi Kaukau miała inne działanie niż zwykła - dzięki niej można było oddychać przez lawę, a z mocą Magmusa Toa mógł się skryć w śmiertelnej substancji na tak długo jak chciał.

Informacje o secie Edytuj

Magmus powstał w pierwszej połowie 2010 roku. Posiada również wideo instrukcję (za niedługo dostępna na youtube.pl i na naszej wikii).

Jego Halabardy setowo przypominają włócznię Norika. To przez to, że należeli do tej samej drużyny.