FANDOM

STRONA PODLEGA RENOWACJI. Magmian jest Toa Ognia. Obecnie jest na Północnym Kontynencie.

Magmian
Toa
Magmian01.JPG
Imię Magmian
Maska Hau
Broń Pazury Magmowe, Karabin (dawniej)
Żywioł Ogień
Organizacja DH (dawniej)
Praca\Zadania Chronić Matoran
Status Żyje
Miejsce pobytu Wioska na Północnym Kontynencie, Odina (dawniej)

BiografiaEdytuj

PoczątkiEdytuj

Nie wiemy nic o pochodzeniu Magmiana, ani o jego wczesnym życiu. Został przemieniony w Toa razem z Haanarem - prawdopodobnie pochodzili z tej samej wioski. Niedługo potem zostali zwerbowani przez Zakon.

Szkolenie i praca na rzecz ZakonuEdytuj

Szkolony przez Tobduka, Toa Ognia był bardzo zdolnym, ale raczej niepokornym uczniem. Mimo początkowych problemów, został świetnym wojownikiem. Stał się członkiem grupy uderzeniowej, zazwyczaj otrzymywał zadania polegające na "robieniu rozwałki". Na tym etapie jego kontakt z Haanarem (działającym raczej w dyplomacji) ograniczył się do bardzo nielicznych wspólnych misji. Brutalne sposoby walki i raczej swobodny stosunek do rozkazów nie spotkały się z aprobatą przełożonych: Magmian został wyrzucony z Zakonu za zbyt radykalne metody.

Niedługo potem udało mu się tymczasowo dołączyć do Mrocznych Łowców. Otrzymał pseudonim "Wulkan", sprawdzał się całkiem dobrze. Jego metody działania sprawdzały się dość przyzwoicie, miał być przyjęty na stałe. Razem z kilkoma innymi Łowcami został wysłany na misję na Stelt, gdzie musieli się zmierzyć z negocjującymi tam członkami Zakonu. Zbieg okoliczności sprawił, że Magmian znów spotkał się z Haanarem. W wyniku niebezpiecznego wypadku w fabryce, towarzysze Toa Ognia zginęli, a on został ciężko ranny. Haanar uratował go przed dobiciem przez innego agenta. Magmian, na życzenie Haanara (który tłumaczył tę decyzję chęcią przesłuchania go) został opatrzony i zabrany na Daxię. Tam Toa Ziemi próbował przekonać przełożonych do powtórnego przyjęcia Magmiana. Propozycję odrzucono, a Haanar odszedł na znak protestu. Obaj Toa przenieśli się na wschodnią część Północnego Kontynentu, broniąc tam Matoran. Gdy zaszła taka potrzeba, okazjonalnie pomagali Zakonowi jako informatorzy.

Magmian jest impulsywny, a jego temperament jest całkowicie niepohamowany. Jest zupełnym przeciwieństwem Haanara, którego spokój i rozwaga nieraz wkurzały Magmiana. Władanie żywiołami u Magmiana jest bezkonkurencyjne, co widać po zdolnościach takich jak wywoływanie erupcji wulkanów, możliwość stopienia nawet Protostali, czy w ostateczności tworzenie mini-wulkanów.
  • Magmian obecnie.
  • "Wulkan", czyli Magmian za czasów DH.
  • Magmian podczas jednej ze swoich misji.
  • Magmian wraz z przyjaciółmi - Haanarem i Dagiusem.
  • Magmian jako Matoranin.

Informacje o M.o.C.-uEdytuj

Magmian jako Toa liczy 49 części. Zbudowany wraz z Haanarem w pierwszej połowie 2010 r.

Magmian jako Matoranin liczy 11 części. Zbudowany na początku 2011 r.

TwórcaEdytuj

Kani--Nui

TriviaEdytuj

  • Nie należy mylić go z Magmusem - są to dwie różne postacie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki