FANDOM

Latron
Toa
Latron
Maska Tryna
Żywioł Lód
Broń Topór, sztylet
Praca/Zadania Łowca Nagród
Miejsce Pobytu Nieznane
Status Żyje

Latron jest Toa Lodu nieznanego pochodzenia

BiografiaEdytuj

Latron jako Matoranin żył sobie spokojnie na niewelkiej wysepce, gdzieś na krańcu Wszechświata Matoran.Był tam odpowiedzialny za hodowlę i oswajanie rahi.Pewnego dnia jego wioska została zaatakowana przez Mrocznych Łowców, którzy wymordowali większość jej mieszkańców.Na oczach Latrona zginęli dwaj najlepsi Toa i wszyscy jego przyjaciele.Przeżyło tylko sześciu Matoran, których wzięto do niewoli.Jednym z nich był Latron, w drodze na statek udało mu się uciec w głąb wyspy i uniknąć pojmania.

Szukając schronienia w jaskini udało mu się znaleźć kamień Toa.

Latron znalazł małą łódkę i opuścił wyspę. Podróżował po świecie i spotkał Toa o imieniu Argentum, który nauczył go walczyć oraz posługiwać się bronią. Toa Lodu został łowcą nagród, przemierzał również świat w nadziei na spotkanie z Mrocznym Łowcą odpowiedzialnym za zniszczenie jego wioski i wyrównanie rachunków.

Stało się to na pokładzie pewnego statku, jednak walka nie została rozstrzygnięta, a DH uciekł. 

Broń i wyposażenieEdytuj

Latron przeważnie korzysta z lekkiego toporu i sztyletu.W jego ekwipunku można znaleźć czasem różnego rodzaju miotacze.Posiada też miecz, którego używa niezmiernie rzadko i tylko wtedy gdy walczy na poważnie.Jego maska to Kanohi Tryna.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię pochodzi od łacińskiego słowa latro, które oznacza łowcę

AutorEdytuj

--Sideways 15:28, lis 8, 2014 (UTC)