FANDOM

Kroniki Nowego Spherus Magna - to kilka opowieści o odbudowanej, ale alternatywnej planecie Spherus Magna. Akcja pierwszej z nich będzie toczyć się 5 lat po zakończeniu historii Wszechświata Matoran. Głównymi bohaterami są Vouks i jego Drużyna.

OpowieściEdytuj

Kule Żywiołów - podczas walki z rebeliantami, spora grupa Toa i Glatorian ginie w tajemniczy sposób. Jedynie pewien Glatorianin ucieka. Później wychodzi na jaw, że rebelianci użyli Kul Żywiołów - stworzonych dawno temu, przez Wielkie Istoty kul kontrolujących żywiołów. Tahu, Turaga i starszyzny wiosek z Bara Magna decydują się stworzyć grupę, która odnajdzie kule i zniszczy je w specjalnej świątyni.

Potop - poziom wody w morzu Spherus Magna się podnosi. Grupa ma się dowiedzieć, co jest tego przyczyną. Wyruszają więc na wyspę pośrodku morza, nazwaną na cześć Voya Nui. Gdy docierają tam, odkrywają, że wyspa została zaatakowana przez zrobotyzowane zastępy rebeliantów. Dowiadują się też o szalonym pomyśle i zastosowaniu setek Gahloków. Ponadto Vouks spotyka starych znajomych.

Stare Śmieci - Grupa wyrusza do wnętrza Wszechświata Matoran, a raczej do tego, co z niego zostało w pościgu za jednym z dowódców Rebeliantów. Odwiedzają kilka wysp i odkrywają projekt Robo-Wojna. Rozpoczynają walkę, siedmiu na siedem tysięcy bez możliwości wsparcia z zewnątrz i z nieubłaganie kończącym się czasem do ostatecznej inwazji...

Zobacz też:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki