FANDOM

Kreskul
Matoranin
DSC08334
Imię Kreskul
Maska Shelek
Broń\Narzędzia Naturalne pazury
Element Cień
Organizacja Bractwo Makuta
Praca\Zadania Służyć Makuta
Toa
DSC00240
Maska Shelek
Broń Protostalowe szpony
Żywioł Cień
Organizacja Bractwo Makuta
Praca\Zadania Służyć Makuta
Status Żyje
Miejsce pobytu nieznane

Kreskul to Kra-Matoranin. Dawniej był Po-Matoraninem.

BiografiaEdytuj

Nie wiadomo zbyt wiele o Kreskulu jako Po-Matoraninie, poza tym, że mieszkał w Rdzawych Wioskach na Północnym Kontynencie. Pewnego dnia, oszalały Turaga jego wioski wysłała go na reperację do Karzahni. Zyskał tam Pazury Szarpiące. Został następnie porwany przez Makutę Icaraxa. Na Destralu został boleśnie zraniony podczas transformacji, gdyż nie mieli wtedy jeszcze Pijawek Cienia. Następnie Kreskul został zmutowany przez odpowiednie połączenie Jadu Hordika i Energetycznego Protodermis z Antidermis (Jad został zmieniony, a Antidermis zlikwidowało Protodermis). Przez wiele lat służył Bractwu. W końcu został wybrany na członka ekspedycji mającej na celu poznać jedną z wysp.

Informacje o MOCuEdytuj

Kreskul jako Matoranin został stworzony w Marcu 2010 roku. Liczy 25 części oraz posiada instrukcję.

Kreskul jako Toa Cienia został stworzony w Lipcu 2010 roku. Liczy 62 części oraz posiada instrukcję.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas Gali FB 2010 Kreskul jako Matoranin został wybrany drugim najlepszym małym MOCiem- dzieląc ten tytuł z Navu (1).

Pojawienia sięEdytuj

AutorzyEdytuj

--Guurahk 12:07, maj 15, 2010 (UTC) - historia i M.O.C. Toa

Vezok999 17:35, maj 14, 2010 (UTC) - M.O.C. Matoranina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki