FANDOM

Kaina
Toa
Kaina Face.jpg
Imię Kaina
Maska Kanohi Elda, maksa Detekcji
Broń Dwuszponowa ostra tarcza,Mechapiła,tarcza na plecach
Żywioł Woda
Organizacja Brak
Praca\Zadania Pomaganie Matoranom
Status nienany
Miejsce pobytu nieznane

HistoriaEdytuj

MatorankaEdytuj

Kaina był Ga- Matoranką na południowym kontynencie. Uwielbiała przygody, choć Turaga Jej wioski zabraniał tych Wypraw. Pewnej nocy wyruszyła na podróż po morzu. Kiedy jej łódź zaatakował Rekin Takea Kaina poszła na dno. Ostatkiem sił widziała jak spadając dotknęła jakiegoś kryształu który nagle rozbłysł. Kaina obudziła się potem na plaży. Lecz coś było nie tak. Kaina była Toa!

ToaEdytuj

Na plaży znalazła mapę. Okazało się że była na Południowym kontynencie. Ruszyła do najbliższej wioski. Wioski ognia. Żyła w wiosce i pomagała przez trzy lata, do przybycia Ankai'a. Razem z nim pomagali Matoranom w Wioskach. Ostatnio kiedy szlak handlowy pomiędzy wioskami wody,ognia i kamienia z wioskami powietrza,lodu i ziemi został przejęty przez GoM zostali wynajęci do ochrony karawany jadącej od wioski ognia do wioski lodu. Ankai nie zgadzał się na to, ale Kaina przekonała go do wspólnej ochrony. Od momentu rozpoczęcia podróży nie widziano ich.

Cechy i ZdolnościEdytuj

Kaina jest odważna, śmiała i inteligentna. Jest wyjątkowo szybka i zwinna. Niestety to również za duża optymistka. Posiada moc żywiołu wody.

PojawieniaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki