FANDOM

Pokonałem twoich kumpli teraz czas na ciebie TSO Kaijo do TSO

Kaijo
Matoranin
Brakgrafiki
Imię Kaijo
Maska Miru
Broń\Narzędzia Miotacz dysków, piła
Element Powietrze
Organizacja żadna
Praca\Zadania Handlarz
Toa
Kaijo z aparatu2
Maska Arial w kształcie Miru
Broń Miotacz Zamor, Ostrze Cyklonu, Keo-Blaster
Żywioł Powietrze
Organizacja Obrońcy Keo-Nui
Praca\Zadania Obrona Le-Keo
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Keo-Nui

CiekawostkiEdytuj

Furgo a nie Kaijo jest głównym bohaterem moich opowiadań.

Kaijo był Le-matoraninem z Keo-nui .Był członkiem elity Guuko Force na Keo-nui.Obecnie Zmienił się w Toa.Miał kanohi Miru a teraz ma Arial w formie Miru.Jest przywódcą Toa Keo.

HistoriaEdytuj

MatoraninEdytuj

Pewnego dnia gdy Kaijo szedł do pracy spotkała go dziwna przygoda.Był to normalny dzień ,wkażdym razie tak się zdawało Kaijo.Kaijo był pilotem i to nie byl jakim, był kapitanem i miał duże doświadczenie. Doszedł na pas startowy i zobaczył jakiś tłum.Podszedł blirzej na ziemi leżał martwy matoran.Za chwile przybiegł przyjaciel Kaijo Kanua. Kaijo podniósł małą tabliczke z napisem "to tylko ostrzeżenie". Okazało się że na wyspie jest Mroczny Łowca, Kaijo znalazł go. Kaijo zaatakował go ale, tamten zrobił unik i Kaijo wpadł do Energetycznego Prototermis i wyszedł z niego już jako Toa.

ToaEdytuj

Pierwszą żeczą jaką Kaijo zrobił jako Toa było zabicie Mrocznego Łowcy. Potem ochraniał Matoran, Ale okazało się że pokonanie jednego DH to nie koniec jego przygód.

Pewnego dnia zauważył na moży toczącą się bitwę, ale gdy opowiedział o tym Kanu'le, który był z wizytą w Le-Keo, ten powiedział mu, że pewnie mu się przewidziało. Kanua nie wiedział jednak, że Kaijo mówi prawdę. Na morzu toczyła się walka pomiędzy uciekającym statkiem Transportowym i goniącymi go piratami. Statek został przejęty, zdołał jedynie z niego uciec matorani który był w posiadaniu Kamienia Toa. Matoranin ledwo co postawił stope na lądzie już zmienił się w Toa.

...

Gdy Kaijo wrócił z misji w Po-Keo z pustymi rękami, Doom i Deth Sword dostali zadanie złapania go. Osaczyli Kaijo na pokładzie badawczego okrętu Ravian IV i gdyby nie niespodziewana pomoc Matoran, zasadzka udałaby się. Kaijo wygrał pojedynek i tylko wejście zdziczałego Kene-Ra, schowanego dotychczas w jednej ze skrzyń, powstrzymało go przed zabiciem Kaijo.

...

Niecałe dwa lata później, Kaijo dostał się do niewoli u Skakadi, wyszkolonych do zabijania Toa, został schwytany na ich statku, podczas próby odbicia zniewolonych Matoran. Toa uciekł i zaatakował twierdzęSkakadi uwalniając Matoran.

FurgoEdytuj

Kaijo nigdy nie doczekał się żeszy fanów rozkazał więc Matoraninowi imieniem Furgo pokonać się i pozornie zabić. Furgo pokonał Kaijo, a ten dał mu swoje ostrze i nakazał podwarzyć nim maskę. Gdy Furgo to zrobił z ciała Kaijo "uleciała" energia,a sam zmienił się z powrotem w Matoranina. Póżniej odpłyną w siną dal. Jak się okazało Kaijo zaklą ostrze i swoja pozorną śmiercią wybrał następce.

Informacje o MOCuEdytuj

Prototyp Kaijo został zbudowany w czerwcu 2010 i był to mój pierwszy MOCek na Fanclubie.

Kaijo został zbudowany w sierpniu 2010.

Maska i brońEdytuj

Kaijo Miru a teraz nosi kanohi Arial maskę odwrotu w formie Miru.Jego bronią był kiedyś miotacz dysków póżniej piła a po zmianie w toa Miotacz Zamor(żadko go używa) i Ostrze Cyklonu. Ma również Keo-Blaster.

TriviaEdytuj

To nie jest Kaijo z Bio-Masters.

Ma Shox'a.

Kaijo został pozornie zabity przez Furgo zwojego złego klona.

InneEdytuj

Galeria:Kaijo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki