FANDOM

Buszujący w Cieniach-brak obrazka

Twórca Edytuj

The New Lewa, the air is back

Historia Edytuj

Ihav jest potężnym Toa Czasu, stworzonym przez Artakhę, niedawno po przejęciu władzy we wszechświecie przez Teridax'a. Został wysłany na odłamki Destral, żeby poszukać jakichś sprzymierzeńców do walki z nowym Wielkim Duchem. Podczas podróży walczył z Yarmaroim i przegrał. Makuta zabrał mu wtedy broń, maskę, zbroję i miotacz. Później odnalazł trochę zastępczego ekwipunku i stoczył walkę z Lukaorm. Przegrał znowu, ale odzyskał swój sprzęt i rozstał się z drugim Toa Czasu w przyjaznej atmosferze.

Sprzęt Edytuj

Ihav posługuje się Włócznią Czasu i miotaczem Cordak. Oprócz tego nosi protostalowy pancerz w stylu Toa Nuva i Kanohi Kakamę, maskę szybkości, której dolna część wygląda jak Vahi.

Moce Edytuj

Ihav, jako Toa Czasu potrafi spowalniać lub przyspieszać dowolny obiekt, a nawet go zatrzymać w czasie. Oprócz tego może podróżować w przeszłość i przyszłość. Za pomocą Kakamy może biegać z niesamowitymi prędkościami. Jego włócznia pozwala mu na miotanie wyładowań elektrycznych, a żelazne okucia na butach pozwalaj ą porządnie kopnąć.

Pojawienie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki