FANDOM

Ignitus
Toa
DSC00208.jpg
Imię Ignitus
Maska Hau
Broń Dwuręczny Płomienny Miecz
Żywioł Ogień
Organizacja Horda Toa
Praca\Zadania Lider
Status Żywy, aktywny
Miejsce pobytu Tarus Magna
Wymowa i-GNI-tus

Ignitus to najpotężniejszy oraz najważniejszy Toa w całej Hordzie. Ma nieograniczoną moc nad ogniem. Właściwie można powiedzieć, że sam jest ogniem. Całe jego ciało jest pokryte płomieniami. Niektórzy sądzą, że zaprzedał duszę jakiejś Wielkiej Istocie, albo, że jest Elementarnym Lordem Ognia. W rzeczywistości jest zwykłym Toa. Powstał znacznie później niż Helryx, lecz jego moc nad ogniem przewyższa jej nad wodą 3-krotnie. Jednak jego istnienie jest tak stare jak Toa Jovana a może nawet Lesovikka. Nie wiadomo jak powstał, ani kiedy, w jakich okolicznościach stał się Toa, czy skąd się wziął pomysł na stworzenie Hordy. Wiadomo jednak, że około na 500 lat przed wojną Toa-DH spotkał się z tajemniczym osobnikiem i zniknął. W rzeczywistości trafił na Tarus Magna. Tam też założył Hordę. Podczas wielkiej bitwy to on zabił przywódcę Ultramatich. Po bitwie pozostał na planecie by jej strzec wraz z paroma innymi członkami. Reszta wyruszyła by odbudować armię.

Moce Edytuj

Jego ciało całe jest pokryte płomieniami, więc zyskuje dodatkową ochronę. Poza tym ma nieograniczoną moc ognia na równi z tą Władcy Żywiołu Ognia. Ma także pełną kontrolę nad Płomieniem i częściowo nad temperaturą (jak każdy Toa Ognia).

Uzbrojenie Edytuj

Podczas walki nosi płomienny napierśnik, który zmniejsza wszelkie obrażenia. W walce używa dwuręcznego płomiennego miecza. Nosi Kanohi Hau.

Trivia Edytuj

Jego imię pochodzi od łacińskiego słowa "ignis" oznaczającego ogień.

Informacje o secie Edytuj

  • Ignitus powstał w pierwszej połowie 2010 roku. Posiada również wideo instrukcję (za niedługo dostępna na youtube.pl i na naszej wikii).
  • Posiada świecące oczy Piraka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki