FANDOM

Huron
Skakdi
Huron 1
Imię Huron
Moce Nieznane
Żywioł Woda (tylko w połączeniu z innym Skakdi)
Broń Zębata Szabla, szylet
Organizacja Siewcy Strachu
Status Żyje
Miejsce pobytu Sedin

Huron to członek Siewców Strachu

BiografiaEdytuj

Historia Hurona znana jest dopiero od czasu zwerbowania go do Siewców Strachu przez Hironeusa. Huron podróżował wtedy razem z dwójką innych Skakdi- Hurosem i Muffaronem.

Jako członek SoF'u, Huron początkowo był zwykłym wojownikiem. NIe trwało to jednak zbyt długo, ponieważ dość szybko talent przywódczy Muffarona pozwolił Skakdi Ziemi na awans. Ten, pamiętał o swoich towarzyszach i uczynił z Hurona i Hurosa swoich najważniejszych ludzi. Całej trójce została przydzieona Północna Wioska, gdzie sprawowali władzę. Huron został tam dowódcą wojowników.

Podczas bitwy o Sedin Huron walczył w Północnej wiosce na czele tamtejszych sił SoFu. W walce zabił jednego z Toa, lecz kiedy śmierć następnych pokrzyżowały posiłki w siłach jego przeciwników. Atakując z zaskoczenia Skakdi zostali zmyci przez falę Ceeri a następnie zamrożeni przez Atyla. Przed drugą częścią ataku Huron zdążył wydostać górną połowę ciała z wody łapiąc za zwalony pień. Przeżył, jednak zapadł w śpiączkę, z której obudził się dopiero w więzieniu na Moron.

Huron jest bardzi silny i brutalny. Swoją fizycznością nadrabia braki w inteligencji. Mimo, że nie jest dobrym myślicielem, dobrze sprawuje się jako przywódca mniejszych grup wojowników, którym imponuje swoją postawą. Huron jest wierny Muffaronowi, którego jest, tak samo jak Huros prawą ręką i jest mu bardziej oddany, niż Siewcom wyższej rangi, nawet Spizokowi.

CiekawostkiEdytuj

  • Huron przedstawia wygląd elitarnego wojownika Siewców Strachu- mimo różnicy rangą, nie nosi od innych wojowników innego pancerza czy broni
MHH 1

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Huron został zbudowany w Listopadzie 2010 roku. Liczy 48 części. Posiada instrukcję budowy.

AutorEdytuj

Vezok999 10:56, lip 20, 2010 (UTC)