FANDOM

Heran
Matoranin
Wkrótce...
Imię Heran
Maska Nieznana
Żywioł Żelazo
Organizacja Brak
Praca/zadania
Toa
Heran 4
Maska Nieznana
Broń Stalowy Topór, Miotacz Owoców Madu
Organizacja Toa Koros
Praca/zadania Obrona Archipelagu Półksiężyca
Status Aktywny
Miejsce pobytu Archipelag Półksiężyca

Heran był Matoraninem a później Toa z Archipelagu Półksiężyca. Obecnie jest członkiem Toa Koros.

BiografiaEdytuj

Heran to Toa Żelaza. Ma dostęp do swojego żywiołu, z którego okazjonalnie korzysta. Jest bardzo silny i na tą cechę zdaje się w boju. Zdarza się, że powala przeciwnika jednym uderzeniem, ale potrzebuje do tego odrobiny szczęścia. Od kiedy stał się Toa do pierwszych walk minęło zaledwie parę dni, więc Heran nie zdążył dopracować techniki. Swoje pierwsze nauki pobierał u Gravitsa.

Heran z natury jest spokojny i opanowany. Cechuje go inteligencja. W swojej drużynie pełni funkcę zarówno pierwszego wojownika i "bysiora", jak i jest głosem rozsądku. Jest ostatnim, który podjąłby pochopną decyzję. Przez kolegów z drużyny jest nazywany "kolosem".

Heran w stosunku do innych jest miły i uprzejmy. Łagodny Toa ma wielu przyjaciół i często musi łagodzić spory. Heran jest też konsekwentny i dąży do samorealizacji. Obecnie jego priorytetem jest podciagnięcie braków w stylu walki i technice.

Heran razem z resztą Toa Koros brał udział w Bitwie o Sedin. Początkowo 9 Toa planowała uderzyć w Południową Wioskę, lecz kiedy dotarli na miejsce zastali ją opustoszałą. Natknąwszy się na trupy Skakdi, Koros postanowili ruszyć na centrum, gdzie jak mieli nadzieję ciągle trwały walki. Toa nie rozczarowali się, a ich obecność przeważyła szalę zwycięstwa na stronę rebeliantów.

UzbrojenieEdytuj

Heran w walce korzysta ze swojego dwuręcznego Stalowego Topora. Posiada też Miotacz Owoców Madu

Informacje o MoCuEdytuj

Heran został zrobiony razem z resztą Toa Koros w październiku 2010 roku. Liczy 72 części. Jest jedynym członkiem Toa Koros mojego autorstwa z budową Inika.

TwórcyEdytuj

  • Vezok999 - MoC i współtwórca historii

Zobacz teżEdytuj