FANDOM

DSC01441.jpg
Heon to Toa Światła i jedyny obecnie żyjący Strażnik Ardonu.

BiografiaEdytuj

Heon na długo przed Wielkim Kataklizmem został wybrany przez radę Turaga na dowódcę Strażników Ardonu. Pilnował dzielnie bramy, aż do Wielkiego Kataklizmu, podczas którego brama uległa lekkiemu uszkodzeniu i pozwoliła wydostać się Bestiom Ardonu. Strażnicy odnieśli w walce straszną porażkę, podczas której większość towarzyszy Heona zginęła. Kiedy i jego miał spotkać ten sam los, Toa Światła zebrał wszystkie siły i użył Nova Blastu Światła, który odstraszył Bestie.

Heon jest mistrzem pojedynków wręcz. Walkę swoją bronią opanował do skrajnie wysokiego poziomu. Był to jeden z jego większych atutów przy wyborze dowódcy strażników. Lata wycieńczających treningów i zaprawienie w licznych bojach zahartowało go i przygotowały do najcięższych warunków. Gorzej idzie mu władanie swoim żywiołem, choć nie można i na to narzekać. Jest stanowczy, ale "da się go lubić". Dobrze sprawował się jako lider. Po odstraszeniu Bestii pozbierał się i zaczął z nimi walczyć i je poznawać. Sporządził ich opisy, które są głównym źródłem informacji o Bestiach.

UzbrojenieEdytuj

Jego broń wykonana jest z kryształu. Nie tylko przewodzi jego moc żywiołu, ale i ją wzmacnia. Nosi lekki i stosunkowo wytrzymały pancerz. Często korzysta z ochraniaczy na przedramionach do blokowania ciosów.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Heon został zrobiony w lipcu 2010 roku. Liczy 53 części. W prawej ręce ma mechanizm pozwalająccy ruszać ręką. Posiada instrukcję budowy.

AutorEdytuj

Vezok999 18:29, lip 23, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki