FANDOM

Helsing
Toa

IMG 9834

Imię Helsing
Kanohi Tryna, Maska Reanimacji
Broń Topór Jęku, Ostrze Duszy, Czarna Śmierć
Żywioł Duchy
Organizacja brak
Praca\Zadania łapanie duchów, polowanie na potwory
Status Żyje
Miejsce pobytu różnie

IMG 9829

Kanohi Tryna, Maska Reanimacji
Broń Topór Jęku, Ostrze Duszy (Broń), Czarna Śmierć, Topór Cienia
Żywioł Duchy
Organizacja brak
Status Żyje
Miejsce pobytu różnie
Motyw Christina Perri - Sad Song

Helsing to Toa Duchów, pochodzący z nieznanej wyspy na południe od Wysp Żywiołów.

Biografia Edytuj

Matoranin Edytuj

Helsing był dość skrytym w sobie Ko - Matoraninem. Nie posiadał, żadnych przyjaciół, przynajmniej nie znamy takich. Całą jego wioskę wybiły duchy. Choć większość Matoran i innych istot uważa, że duchy nie istnieją, to on wierzy w to głęboko.

Toa Edytuj

Helsing odnalazł źródło Protodermis energetycznego. Pierwszy raz w życiu spotkał się z czymś takim. Był zdruzgotany i wściekły po utracie wszystkich znajomych, więc rzucił kamień. Przedmiot zniknął. Rzucił tam kolejny, a ten zamiast pójść w ślady poprzednika wypłynął na powierzchnię, lecz nie jako kamień, a jako Protostal! Ko - Matoranin podniósł go i zaczął mu się przyglądać. W pewnym momencie zaatakował go jeden z duchów. Powalił Matoranina, lecz sam wleciał do Energetycznego Protodermis. Matoranin skoczył do cieczy, by zobaczyć co się stało z duchem i wtedy się zmienił w Toa. Kiedy wypłynął na powierzchnię zauważył niedaleko sztylet. Podniósł go i objawiła się przed nim wizja, w której zobaczył, że wcale nie jest Ko - Matoraninem, lecz Matoraninem Duchów! Spi - Toa schował miecz i wyszedł z jaskini w której płynęło źródło. Wokół panoszyła się zgraja duchów. Helsing już chciał uciekać, kiedy jego sztylet zaczął kierować się w stronę duchów. Jeden z upiorów zauważył młodego Toa i zaatakował go, lecz sztylet przebił ducha i wessał jego esencję. Wtedy Helsing poczuł przypływ mocy. Zdziwił się, lecz spodobało mu się to uczucie. Rzucił się na hordę duchów i jednego po drugim ciął mieczem. Wtedy stanął oko w oko z przywódcą duchów. Gigantyczny upiór uderzył w Toa astralnym toporem, lecz ten sparował potężny cios, jednym ruchem sztyletu. Duch jednak powalił Toa pięścią. Kiedy wszystko wydawało się już być stracone, na piersi Toa pojawiła się czerwona głowa Rahkshi. W nagłym przypływie energii Spi - Toa wskoczył na ducha i pozbawił go głowy. Następnie wessał całą jego energię. Podszedł do źródła energetycznego protodermis i "wylał" całą zdobytą energię do płynu. Po chwili spod powierzchni wynurzył się wielki topór. Toa chwycił go, a wtedy niewielka kropla Protodermis spłynęła na jego rękę, sprawiając, że znacznie przybrała na masie. Następnie Helsing opuścił wyspę.

Łowca Edytuj

Przez wiele następnych lat Helsing polował na duchy i potwory na całym świecie. Jednak pewnego dnia, gdy chciał unieść swój Topór okazało się, że jest dla niego zbyt ciężki.Musiał trzymać go oburącz. Znajdował się akurat wtedy w okolicy Archipelagu Półksiężyca. Z plotek dowiedział się, że na Sedin pracuje wspaniały kowal Metarion. Ten zrobił nową, lepszą i ładniejszą zbroję dla łowcy upiorów. Przez lata doskonalił swoje umiejętności. Duchy jednak zniknęły, a bestii znajdywał coraz mniej. Tułał się więc bez celu i środków na życie, aż w końcu dowiedział się o pewnym "duchu", który "męczy" mieszkańców pewnej wioski.

Moce i uzbrojenie Edytuj

Helsing jest jednym z najpotężniejszych Toa Duchów w historii. Dzięki swojemu sztyletowi - Ostrzu Duszy potrafi pochłaniać dusze innych, wzmacniając tym samym swoją osobę. Dzięki niemu potrafi również użyć mocy niedostępnych dla innych Toa Duchów, jak na przykład: wyssanie duszy z żywego (lecz mocno osłabionego) przeciwnika, "zamrożenie" duszy przeciwnika, przez co nie może się poruszyć i wiele innych. Topór Jęku jest potężną bronią, trudną do zatrzymania przez zwykły oręż. Widnieje na wizerunek jego niegdysiejszego właściciela - Króla Dusz. Po przemianie, zastąpił Topór Jęku lżejszym Toporem Cienia. Mimo to nadal używa oburęcznej broni w wyjątkowych sytuacjach. Jednak jego najpotężniejszą bronią, jest Czarna Śmierć. Potężne ostrze daje mu możliwość zmieniania zabitych wrogów w jego sługi. Zwykle jednak przyzywa je wyłącznie na chwilę, by dobiły jego przeciwników, po czym wysysa ich energię. Część energii której nie może pomieścić umieszcza w kuli zamontowanej na prawym ramieniu. Nosi Kanohi Tryna, maskę Reanimacji, dzięki której może ożywić ciało, a następnie swoją mocą potrafi umieścić w niej ducha. W ten sposób takie "drugie życie" może trwać dłużej, a sługa potrafi działać niezależnie. W chwilach zagrożenia na jego piersi pojawia się znak Rahkshi, który daje mu chwilowy przypływ mocy.

Trivia Edytuj

Imię Helsing, pochodzi od literackiego łowcy upiorów - Abrahama Van Helsinga.

Postać była częściowo wzorowana na Abrahamie Van Helsingu i Wiedźminie Geralcie z Rivii.

Galeria Edytuj

  • "URA!!!"
  • Krótki odpoczynek
  • "Co mam robić?"
  • W nowej formie
  • Gotowy do ataku
  • "Hej ho! Hej ho! Do pracy by się szło! Mam nowe ciuszki, ale zabawki te same"
  • "Czarna Śmierć w dłoni mej, hej! do swojej chatki wiej"

Autor Edytuj

--Guurahk 15:01, maj 17, 2010 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki