FANDOM

Gwen
Rahi
Gwen1
Figurka Gwen
Imię Gwen
Broń Pazury, Ogon
Właściciel Fawkes
Status Żyje
Miejsce pobytu jeden z Alternatywnych Wszechświatów/Figurka

Jest to pantera, którą można przyzwać dzięki figurce. Wystarczy wypowiedzieć jej imię, a Rahi od razu się pojawia.

Nie wiadomo skąd wzięła się w posiadaniu Fawkesa.

Gwen może zostać przyzwana tylko na pół dnia, co 2 dni. Nie jest stworzeniem z tego świata i przebywanie tu męczy ją. Dlatego musi wracać "do" figurki. Tam może się zregenerować. Nie można jej przez to zabić. Kiedy się ją pokona wraca do figurki.

Oprócz tego pantera nie posiada żadnych szczególnych magicznych umiejętności.

Jej wiek można określić za pomocą koloru tylnych nóg (ochraniaczy). Będąc małą panterą miała kolor czarny. Im bardziej rosła, ochraniacze zmieniały barwę na złoty. Jednak będąc coraz starszą, złoty zacznie przechodzić w kolor biały. Można to porównać ze zmianą kolorów naszych włosów (starsi mają siwe).

PochodzenieEdytuj

Gwen pochodzi z jednego z alternatywnych wszechświatów. Stamtąd jest także przywoływana. W świecie w którym żyje Wielkie Istoty nie stworzyły Toa, Matoran itd. Istnieją tylko Rahi i rośliny. Przez to energia tego świata jest zupełnie inna niż w tym "prawdziwym". Dlatego właśnie Gwen nie może przebywać za długo po za swoim prawdziwym "domem".

FigurkaEdytuj

Figurka została stworzona przez nieznanego Makutę, który podróżował po alternatywnych wszechświatach. Kiedy trafił do "świata bez Toa" zapragnął posiadać jedno takie unikalne zwierzę. Stworzył do tego specjalną figurkę, jednak aby móc przyzywać zwierzę potrzebował do tego swojej energii. Niestety przelał jej za dużo i został przez nią pochłonięty. Na jego szczęście i nieszczęście figurka działa.

Zobacz teżEdytuj

Galeria:Gwen

TriviaEdytuj

M.O.C. jest wzorowany na Gwenhwyvar, kocicy Drizzta Do'Urdena z książek R.A. Salvatore'a

AutorEdytuj

El_Rurkins. Lodowy Książę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki