FANDOM

Gravits
Toa
DSC00256A.jpg
Imię Gravits
Maska Pehkui
Broń Uziemiacz, Piło-Tarcza
Żywioł Grawitacja
Organizacja brak
Praca\Zadania ochrona Matoran
Status żyje, aktywny
Miejsce pobytu nieznane

Biografia Edytuj

Nie pamięta skąd pochodzi, ani jakim był Matoraninem. Pamięta jedynie, że znalazł kiedyś kamień Toa i stał się tym kim jest teraz. Po znalezieniu kamienia, pamięta, że znalazł się na pokładzie jednego ze statków. Kiedy spytał się, skąd jest, kapitan odpowiedział, że kazał się jedynie przewieźć na najbliższą wyspę. Tak trafił na Harea. Od tamtego czasu ciągle podróżuje i pomaga Matoranom w potrzebie. Nie wie jednak, że ktoś go śledzi od czasu opuszczenia statku.

Charakter Edytuj

Gravits jest dość szorstki w obyciu. Lubi chodzić do tawern i karczm. Jest typowym zawadiaką. Jest cichy i małomówny. Mimo to nie jest zły i przestrzega kodeksu Toa.

Cechy i umiejętności oraz styl walki Edytuj

Gravits dość biegle posługuje się mocą swojego żywiołu. Przeważnie używa jej do uziemiania przeciwnika. Swoją pikę nazwał z tego powodu Uziemiacz. Używa swojej broni wyłącznie do pchnięć, ponieważ tego używa do pokonywania unieruchomionego przeciwnika. Tarczą natomiast blokuje jedynie co silniejsze uderzenia, po czym stara się zwiększyć dystans tnąc wroga z jej ostrzy.

Soundtrack Edytuj

Stranger in the tavern

Grounder

Gravits theme

Ciekawostki Edytuj

Zdjęcie główne ma ten sam numer co zdjęcie główne Haanara.

Jest to pierwszy z moich M.o.C.ków który ma soundtrack

Galeria Edytuj

  • "Na co się gapisz?"
  • "Naprzód marsz!"
  • Poza zwycięzcy

Autor Edytuj

Guurahk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki