FANDOM

Glaciem
Toa
GlaciemRevamp (1)
Imię Glaciem
Maska Akaku Nuva
Broń Mroźny Topór
Żywioł Lód
Organizacja Toa Quattuor
Praca\Zadania Ochraniać Matoran
Status Martwy
Miejsce pobytu Zjednoczona Wioska

Glaciem jest Toa lodu z Południowego Kontynentu i członek Toa Quattuor.

BiobrafiaEdytuj

MatoraninEdytuj

Matoran 011

Glaciem jako Matoranin

Glaciem był Ko-Matoraninem żyjącym gdzieś na Południowym Kontynencie, znalazł Kamień Toa zamrożony w lodzie i zmienił się w Toa.

ToaEdytuj

Glaciem był obrońcą wioski lodu na Północnym Kontynencie. Po wydarzeniach związanych z Berłem Spustoszenia został jedynym aktywnym członkiem Toa Quattuor i jednocześnie jedynym obrońcom zespołu wiosek. Glaciem bardzo polubił Matoranina Talena. Podzas ostatniego ataku Skakdi Glaciem zaciekle bronił Matoran, jednak po kilku godzinach walki opadł z sił. Toa rozkazał wszystkim matoranom schować się, wtedy Toa użył swojej najpotężniejszej broni Nova Blastu i zamroził wszystkich Skakdi. Ale Gerdees zdążył się ukryć i zaatakował Glaciema - chwycił go włócznią z szyję, a zanim Glaciem zdążył zareagować Skakdi wbił mu sztylet w brzuch i odszedł. Talen podbiegł do leżącego na ziemi Glaciema, który podniósł kamień z ziemi, przelał w niego swoją moc i dał go Talenowi.

TriviaEdytuj

Zjednoczonej Wiosce stoi posąg Glaciema.

KanohiEdytuj

Glaciem znalazł Akaku Nuva w bryle lodu i uznał, że ta Kanohi bardziej mu się przyda, niż ta, którą posiadał dawniej.

PojawieniaEdytuj

Zobacz TeżEdytuj

CiekawostkaEdytuj

  • Jego imię to łacińskie słowo oznaczające lód.

AutorEdytuj

Mitux447