FANDOM

Gestylaps
Corenastan
IMG 0023
Imię Gestylaps
Maska brak
Broń brak
Żywioł Kamień
Organizacja brak
Praca\Zadania naprawa murów obronnych, robienie pomników
Miejsce pobytu Kamienne Miasto
Po mutacji
IMG 0013
Maska brak
Broń pazury, ostrze na ogonie
Żywioł Kamień
Organizacja Brak
Praca\Zadania różne
Status Aktywny, Żyje
Miejsce pobytu dawniej nieznane, Spherus Magna

Gestylaps jest zmutowanym Corenastanem.

HistoriaEdytuj

CorenastanEdytuj

Jako Corenastan, Gestylaps zajmował się budowaniem i naprawianiem murów obronnych wokół Miasta Kamienia i robieniem dużych pomników. Za pomocą swego Żywiołu wznosił i reperował mury obronne. Był bardzo dobry w obróbce kamienia, dlatego robił pomniki dla Miasta. Mieszkał w jednej ze wschodnich dzielnic miasta. Jego mieszkanie było wyposażone w warsztat, w którym Gestylaps przesiadywał w wolnym czasie, tworząc różnego rodzaju urządzenia. Pewnego dnia, gdy wyszedł z Miasta na "wycieczkę", znalazł dziwną, czarnozieloną substancję. Chciał nabrać trochę mazi do pojemnika, ale płyn wciągnął pojemnik i prawie wciągnąłby Gestylapsa. Corenastan zaczął "badać" tą substancję, wrzucając do niej kamienie i gałęzie. Był tak zafascynowany płynem, że nie zwrócił uwagi na skradające się do niego Visoraki. Pająkopodobne stwory szybko otruły i zamknęły Gestylapsa w kokonie, i zjadły by go, gdyby nie nagła transformacja Gestylapsa. Corenastan zmienił się w dziwną, półdziką istotę. Visoraki próbowały go zaatakować, lecz bestia je rozszarpała. Gdy Gestylaps obejrzał się w pobliskiej kałuży wody, zrozumiał, co się z nim stało. Przerażony swoim wyglądem, uciekł daleko od granic Państwa Kamienia. Żył na pustkowiu, żywiąc się Pustynnymi Raptorami.

Spherus MagnaEdytuj

Gestylaps żyje obecnie na jednej z wielu pustyń nowego Spherus Magna. Napada na karawany i kradnie żywność podróżującym przez pustynię, ale najbardziej smakują mu Pustynne Raptory.

CorenestanEdytuj

Jako Corenastan, Gestylaps mistrzowsko panował nad Żywiołem Kamienia, dlatego nie nosił broni. Był kreatywny i pomysłowy.

Po mutacjiEdytuj

Gestylaps po przemianie stał się krwiożerczy i dziki. Potrafi myśleć, mówić i czytać, zupełnie jak istota rozumna, jednak to nie zmienia faktu, iż zachowuje się jak zwierze. Jest silny, zwinny i szybki. Potrafi chodzić i biegać po ścianach lub suficie. Nadal panuje nad Żywiołem Kamienia, jednak rzadko to wykorzystuje.

Informacje o MoCuEdytuj

Corenestan Gestylaps został zbudowany w sierpniu 2010 roku. Zawiera 46 elementów.

Zmutowany Gestylaps został zbudowany w sierpniu 2010 roku. Zawiera 97 elementów.

AutorEdytuj

Banderwil Jeśli ktoś chce wykorzystać postać Gestylapsa w swojej opowieści lub historii, niech zgłosi to na dyskusji jego autora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki