FANDOM

Fuego
Toa
Fuego
Imię Fuego
Maska Rode
Broń Gorące Topory
Żywioł Ogień
Organizacja Horda Toa
Praca\Zadania walka z Ultramati(kiedyś)
Status nie żyje
Miejsce pobytu Tarus Magna, 10 bio pod ziemią
Wymowa FŁE-go

Fuego to Toa Ognia. Pochodzi z południowych wysp. Został zwerbowany do Hordy przez przypadek. Jako młody Toa, chciał odejść do Metru Nui. Nigdy nie przestrzegał kodeksu, bo nawet go nie znał. Dlatego był bardzo brutalny. Opuścił swoich Matoran, którzy zostali wybici przez Rahi w dwa dni po jego odejściu. Fuego zauważył w okolicy Xii dwóch Toa rozmawiających ze sobą. Jeden z nich otworzył portal. Fuego wskoczył do niego nim pozostali Toa zdążyli zareagować. Trafił na Tarus Magna, gdzie został przyjęty do Hordy. Zginął w walce z jednym z Ultramati.

Moce Edytuj

Fuego nie opanował mocy swojej maski do tego stopnia, do jakiego powinien dojść każdy Toa. W walce też nie był zbyt zręczny. Posiadał za to niebywałą kontrolę nad ogniem. Potrafił nawet unosić się na strumieniach gorącego powietrza, układając swoje topory niczym skrzydła (tak jak Lewa Nuva).

Uzbrojenie Edytuj

Fuego posiadał dwa Gorące Topory, których używał do walki i lotu. Nosił Kanohi Rode, której jednak używał na poziomie co najwyżej Turagi.

Śmierć Edytuj

Walcząc z jednym z Ultramati próbował wznieść się w powietrze. Wtedy przeciwnik wchłonął jeden z jego toporów. Wtedy wściekły Toa uderzał swoim toporem, aż broń mu nie pękła od ilości i siły uderzeń. Wtedy Ultramati wchłonął go i stworzył sobie ciało. W końcu Ultramati zginął, a wraz z nim młody Toa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki