FANDOM

Fonger
Matoranin

DSC07727

Imię Fonger
Maska Calix
Broń Ognisty miecz i tarcza
Żywioł Ogień
Organizacja Brak
Praca\Zadania Wyrób Masek (pomoc w wyprawach)
Status Żyje
Miejsce pobytu Ba-Szaga
Toa

DSC01286

Broń Protostalowy miecz, tarcza
Praca\Zadania Pomoc Matoranom
Miejsce pobytu Sedin

"Daaaleko jeszcze?" - Fonger do Barangera, Odwet

Fonger to Matoranin z Szaga Nui. Jest on początkującym mistrzem masek.

BiografiaEdytuj

Matoranin na Szaga NuiEdytuj

Fonger pewnego dnia uciekał przed chordą Rahi. Kiedy udało mu się przed nimi uciec ze zmęczenia usiadł na trawie gdzie był jad hordika. Po chwili ruszył do najbliższego miasta Ba - Szaga

W połowie drogi poczuł, że coś się rusza z tyłu wtedy spostrzegł, że ma czarny ogon. Kiedy przyszedł do miasta wszyscy zaczęli się na niego gapić i szeptać do siebie. Kiedy wszedł do swojej pracowni na placu głównym rozległ się śmiech. Następnego dnia miał zrobić Maske Calix. Zrobił takie dwie jedną dla klienta a drugą dla siebie. Tego samego dnia wyruszył w podróż z grupka matoran. Rozbili obóz w dżungli. Następnego dnia zaatakowały ich Mała grupa Rahi. Wtedy nie wiadomo skąd pojawił się Toa Gromius. Złapał Fongera i schował się do namiotu. Wtedy zauważyli kość i Gromius ją rzucił. Rahi pobiegły za kością a Fonger i Gromius uciekli. Wędrowali do najbliższego miasta, a po drodze Gromius wyskrobał by drewniany sztylecik. Kiedy dotarli Fonger poszedł do swojego domu i zaczął wykonywać zamówienia na maski.

Po chwili do jego warsztatu przyszedł Toa Grawitacji. Przedstawił się jako Baranger. Wieczorem Fonger kończył ostatnie zamówienie. Pomyślał, że przed snem przejdzie się na spacer. Okrążył dziedziniec miasta i wyszedł poza mury. Było już ciemno. Fonger chciał wracać kiedy negle coś go złapało za plecy. Była to kleista sieć Leśnych pająków. Przerażony Fonger nie ruszał ani się nie odzywał żeby pająki nie zatruły go jadem. W niewygodniej sieci Fongerowi udało się jakoś zasnąć. Rano obudził go wielki upadek. Popatrzył się w górę i zobaczył Barangera. Fonger ucieszony mu podziękował i zaprosił do swojego warsztatu. Baranger odmówił i mówił, że musi patrolować żeby nic się nie stało. Fonger udał się do warsztatu żeby odpocząć lecz zanim tam dotarł Baranger podbiegł pod niego i spytał czy by nie chciał wyruszyć do Ta - Szaga. Fonger się zgodził i poszedł za Toa. Obaj udali się do wyjścia z miasta. Fonger zobaczył jeszcze paru innych Matoran. Wtedy Barangar staną na czele i zawołał " Ruszamy!".

Cała grupka wędrowała przez gęsty las. Po dwóch godzinach większość była już zmęczona więc Barangar kazał rozbić obóz. Barangar przyniósł wielki wór w, którym było jedzenie. Każdy Matoran wziął jedną porcje jedzenia. Po zjedzeniu obiadu było już ciemno każdy wszedł do namiotu i zasnął. Następnego dnia wszyscy zebrali się na środku obozu. Wszyscy pozwijali namioty i ruszyli w dalszą podróż. Wędrując po lesie każdy zauważał, że las ma coraz mniej liści i domyślali się, że już są blisko Ta - Szaga. Mieli racje po chwili znaleźli się koło ognistych gejzerów, a obok nich jest Ta -shaga.

Kiedy wszyscy weszli do miasta Barangar wynajął 2 domy. Jeden większy drugi mniejszy. Fonger wprowadził się do mniejszego ponieważ powiedział, że nie potrzebuje dużo miejsca. Wszedł do swojego pokoju w, którym było jedno łóżko z dwoma kocami mała szafa i biurko. Po dwóch godzinach nastała noc. Fonger miał iść spać kiedy do jego pokoju wszedł Barangar. Kontrolował czy wszyscy Matoranie są w swoich pokojach. Spytał się jeszcze gdzie Fonger ma swoją broń. Odpowiedział, że w jego szafce. Baranger wyszedł z pokoju Fongera. Fonger miał już iść spać po dwóch minutach usłyszał dziwny głos. Zaglądnął pod łóżko i zobaczył z 10 Fikou. Fonger wyjął swoją tarcze z szafki i próbował rozgnieść Fikou. Po chwili trudu udało mu się zabić wszystkie rahi. Wtedy Fonger mógł spokojnie zasnąć. Rankiem Fonger wyszedł na zewnątrz. Był tam tylko on i kilku matoran. Czekali tam około pół godziny i wtedy wszyscy zebrali się przed domami. Baranger powiedział, że już wracają bo zrobił co miał zrobić.

Kiedy wrócili wszyscy się rozeszli

Toa na Szaga NuiEdytuj

Fonger poszedł do swojego domu poszedł spać. Następnego dnia około południa do jego domu wchodzi Baranger i mówi, że ma coś dla niego wtedy wyją kamień Toa święcący się na czerwono. Baranger oddał Fongerowi kamień, ale on nie wiedział co z nim zrobić. Wtedy Baranger dopowiedział, że zaprowadzi ko do świętej jaskini. Obaj ruszyli do jaskini. Kiedy tam się znaleźli zobaczyli duży niebieski kamień. Fonger
Fonger Art
podszedł pod kamień i go kamieniem Toa. Wtedy od Fongera wydobył się oślepiający blask. Po chwili Baranger zobaczył Fongera w Formie Toa. Fonger zdziwiony poszedł z Barangerem do miasta. Kiedy tam doszli Baranger zaczął krzyczeć "Nasze miasto ma nowego obrońce!". Wtedy wszyscy popatrzyli na Fongera. Baranger potem dopowiedział "Ma na imię Fonger!. Wszyscy wtedy krzyknęli "Wiwat Fonger". Kiedy ludność się rozeszła Fonger poszedł do swojego domu i powiedział, że ma dosyć wrażeń jak na dzisiaj.

CiekawostkiEdytuj

  • Matoranin Został opublikowany w pierwszej połowie 2010.
  • Matoranin liczy 30 części
  • Toa został opublikowany w pierwszej połowie 2010.

Styl walkiEdytuj

Na początku czeka aż ktoś ruszy na niego. Jak przeciwnik jest blisko ustawia miecz do pchnięcia. Gdy przeciwnik zacznie go atakować po prostu odsuwa się trochę do tyłu i tak dopóki przeciwnik nie straci sił.

TwórcaEdytuj

Malum121

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki