FANDOM

Flaus
Skrall
DSC01162
Imię Flaus
Broń Dwa plemienne ostrza
Plemię Roxus (kiedyś)
Status Żyje
Miejsce pobytu Zamek Fikkunera

BiografiaEdytuj

Flaus po ataku na Roxtus zdołał uciec i zchować się w pobliskiej jaskini. Jego spokój nie trwał jednak długo. Do jego jakini weszło dwóch glatorian w białych szatach. Flaus padł na ziemie niewiadomo czego. Kiedy się obudził był w ciemniej celi. Po kilkunastu dniach do celi trafił towaszysz. Flaus siedział ukryty w cieniu. Po paru minutach drugi Skrall dostał porcje żywnościową. Wtedy Flaus lekko się wysunął Skrall go zobaczył ale nie zaatakował tylko dał mu swoją porcję żywnościową. Wtedy Flaus dowiedział się, że Skrall ma na imię Fikkuner. Kiedy strażnik podszedł do ich celi zabrali mu klucz i wyszli biegli przez ciemny korytarz kiedy nagle Slaus się podtknąl i złamał nogę (złączkę). Fikkuner znalazł bandaż i owinnął jego nogę. Po chwili ruszyli dalej. Weszli do zbrojowni, wzieli swoje rzeczy i uciekli. Po ucieczce Flaus udał się do swojej groty ale spotkała go niespodziaka. Zatakowały go Voroxy. Gdy już padał z sił przybiegł z pomącą Fikkuner. Obaj dali radę Voroxom. Fikkuner prosił o pomoc w odzyskaniu jego rzeczy. Flaus się zgodził. Udało się im wejść do zamku i odzyskać rzeczy Fikkunera ale po chwili zostali zamknięci. Flaus podszedł pod ścianę . Po chwili Fikkuner wyważył drzwi i zaczęła się walka. Wygrali z pomocą Bundera.

Jeśli chcecie się o nimdowiedzieć więcej przeczytajcie "Zemsta Fikkunera"

CiekawostkiEdytuj

  • Został opublikowany w drugiej połowie 2010

TwórcaEdytuj

Malum121

Zobacz teżEdytuj

Fikkuner

Bunder

Malaruz-X5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki