FANDOM

Firox był zmutowanym Matoraninem Ognia z Ta-Metru i agentem Zakonu Mata Nui.

HistoriaEdytuj

Firox pochodził z Ta-Metru, jednak większość swojego czasu spędzał zwiedzając inne części miasta szukając tam kłopotów. Czasami w ogóle opuszczał Metru Nui. Podczas jednej ze swoich wypraw zaprzyjaźnił się z Ga-Matoranką Giliah. Jego nowa przyjaciółka nie lubiła podróżować, mimo to Firox wielokrotnie zabierał ją na swoje wyprawy.

Podczas jednej z podróży Firox i Giliah zostali schwytani przez Mrocznych Łowców, którzy zaczęli prowadzić na nich różne eksperymenty. Oboje zmienili się w istoty przypominające wyglądem Toa. Zyskali moce, dzięki którym stali się przydatnym narzędziem dla Mrocznych Łowców. Dawni Matoranie nie dali się jednak kontrolować i w końcu uciekli.

Firox i Giliah przez jakiś czas podróżowali po Wszechświecie Matoran. Uciekali przed Mrocznymi Łowcami. W końcu wieść o ich niezwykłych mocach zaciekawiła Bhalara, agenta Zakonu Mata Nui. Znalazł ich i zaproponował im, że Zakon zapewni im ochronę przed dawnymi oprawcami, jeśli zgodzą się mu służyć. Firox i Giliah zgodzili się.

Cechy i umiejętności Edytuj

Firox zawsze lubił przeżywać przygody. Był żądny wrażeń. Nie lubił przebywać zbyt długo w tym samym miejscu. Ciągnęło go do nowego, nieznanego. Niezależnie od przebiegu wypadków nigdy nie żałował i nigdy nie tracił poczucia humoru.

Jego największym marzeniem było zostanie Toa. Kiedy Mroczni Łowcy zmienili go w dziwną istotę z dziwnymi mocami postanowił wykorzystać je, by zostać bohaterem takim jak Toa.

Uzbrojenie Edytuj

Firox, po wstąpieniu do Zakonu, otrzymał kuszę Kanoka, która stała się jego ulubioną bronią. Podczas jego służby na Przeznaczeniu Revalia zamontowała w niej parę ulepszeń.

Informacje o MOCu Edytuj

  • Pierwsza wersja MOCa powstała w 2009 roku.

Zobacz też Edytuj

Pojawienia Edytuj

AutorEdytuj

Zivo 222

Więcej z Fandomu

Losowa wiki