FANDOM

Fikkuner
Skrall
DSC07338
Imię Fikkuner
Broń Włócznia Plemiennego Ostrza, Piło tarcza
Plemię Roxus (kiedyś)
Status Żyje
Miejsce pobytu Zamek Fikkunera

Fikkuner to Skrall na Bara Magna

BiografiaEdytuj

Fikkuner, dawniej zwykły Skrall otrzymał imię od Tumy, po tym, jak razem z innym skrallem, Brausem napadł karawanę. Karawana była jadną z lepiej chronionych, a łądunkiem był duży zapas broni. Dwójka członków plemienia skały świetnie poradziła sobie z zadaniem, po czym otrzymali własne imię i stali się członkami elity. Po upadku Roxtus i przegranej Skralli, Fikkuner udał się na pustynie. Wędrując po niej zauwarzył pustą jaskinie do , której się wprowadził. Kolejnego dnia Fikkuner poczuł, że zalewa mu stopy. Spojrazł w róg jaskini i zobaczył dziure z , której wylatuje woda. Fikkuner zatkał tą dziure kamieniem kiedy nagle coś go głuszyło.

Kiedy się odzką był w celi z innym Skrallem. Tamten Skrall wyglądał na wykończonego. Po jakimś czasie do celi zostało dostarczone jedzenie Fikkunerowi. Fikkuner oddwał je Skrallowi. On poczuł się lepiej i przedzstawił się Fikkunerowi jako Flaus. Obaj wydostali się z celii. Uciekalii długim ciemnym korytarzem. Nagle Flaus się podkną i złamał noge (złączke). Fikkuner przeciągnoł go w najciemniejszy rug kiedy przyszedł strarznik. Fikkuner go powalił. Wtedy odzyskał jego broń. Kiedy Flaus poczuł się lepiej obaj wesli do ogromego powieszczenia z posągiem mata nuego. Obok niego stał Agori ognia, który mjiał klucz do sali z brońmi. Flaus zabrał swoje bronie i obaj zamkneli agoriego w tej komnacie. Wtedy obaj uciekli. Fikkuner poszedł do domu nic nie miał i w jego jaskini był agori który miał połowe jego majątku. Wtedy zobaczył na stole kartke. Na której było napisane "Spotkami się na arenie w Roxtus".

Fikkuner tam się udał i stoczył walke z Stroniusem. Po wygranej walce podszedł pod niego i wtedy Stronius się rozpadł. Ale Fikkuner chciał odzyskać drugą częśc swojego majątku.

Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej przeczytajcie moje opowiadanie [1]

Bronie i moceEdytuj

Posiada on wyrzutnie thornax zamontowaną na Włóczni Plemmienego Ostrza, oraz Piło-tarcze. Dysponuje mocą cienia.

Informacje o M.O.C.'uEdytuj

Został zrobiony w pierwszej połowie 2010 roku

TriviaEdytuj

Jest to pierwszy opublikowany M.O.C. Maluma121

AutorzyEdytuj

Malum121

Vezok999 - ogólna pomoc

Zobacz teżEdytuj

DSC07346

Prototyp Fikkunera

Więcej z Fandomu

Losowa wiki