FANDOM

Jest to prototyp wielkiej istoty,zrezygnowano z niego bo stał się zły.Expret2

HistoriaEdytuj

Pewnego dnia Ultrax Estroex zapragnął stworzyć pierwszą Wielką Istotę.Nadał jaj imię Expret.Expret pomagał Mata Nuiemu we wszechświecie Matoran.Upodobał se wyspę Kiritturi.Kiedy BoM zrobiło z Kiritturi wyspę więzienną Mata Nui zaprotestował lecz Expret zagroził wywołaniem zarazy w Metru Nui,co przekonało Mata Nuiego.Kiedy na Kiritturi wybuchło Powstanie Edinsa Expret był na czele BoM i sam dopilnował wymordowania powstańców.Później opóścił Ciało Mata Nuiego w konkretnym celu.Zabić Estroexa.Jego plan poszedł gładko tyle że Zintraz pojmał go i wygnał na Bara Magna.Tam po odrodzeniu (swoim oczywiście) zabił Intro i kilku innych Glatorian Iconoxu.Po dotarciu do wioski Lodu Gelu rozpoznał zbroję którą nosił Intro Expret zaatakował Gelu i wywołał wizję koszmarów u niego.Po ucieczce z Iconoxu na pustyni spotkał Crotesiusa i zaprzyjaźnił się z nim.

Złe uczynkiEdytuj

Expret zrobił wiele złego między innymi:

  • Wszedł w sojusz z Tumą (później go zdradził)
  • Sprowadził Metusa na złą drogę

Mało to Expret uważa że zrobił dobrze.Nie cierpi Bara Magna i zniszczył by wszystkich na tej planecie.Jadynym którego pozostawił przy życiu to Crotesius.Nikt nie wie czemu on jako jedyny wzbudza sympatię Expreta.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki