FANDOM

Experiment (Eksperyment) to wynik eksperymentu TSO mającego na celu połączenie Skakdi i Vortixx w jedną istotę.

HistoriaEdytuj

W pewnym momencie The Shadowed One postanowił połączyć Skakdi i Vortixx w jedną, potężną istotę, która miała służyć Mrocznym Łowcom. Powstała hybryda, która dostała imię kodowe "Experiment".

Experiment jest bardzo silny i wytrzymały. Jego pancerz jest prawie niezniszczalny. Jest wystarczająco silny, by płynąć z jednej wyspy na drugą wpław przez kilka dni. Jest jednak ociężały i powolny, również w myśleniu, dlatego bardzo łatwo go przechytrzyć.

Głównym celem Experimenta jest sianie zniszczenia. Uwielbia on również smak Matoran. Mówi o sobie w liczbie mnogiej. Jego głos przypomina połączenie kilku nieprzyjemnych dźwięków i odgłosów wydawanych przez niektóre Rahi.

W walce posługuje się swoimi szponami i Podwójnym Ciernistym Ostrzem, które, ze względu swoje kolce, może służyć do wspinaczki. W ostateczności może korzystać ze swoich wielkich zębów. Na dystans Experiment walczy za pomocą miotacza Zamor, jednak nie jest zbyt dobry w strzelaniu z niego.

Informacje o MOCkuEdytuj

  • Pierwsza wersja MOCa została zbudowana w 2009 roku.

Pojawienia Edytuj

Zobacz też Edytuj

Uwaga Edytuj

Jakby ktoś chciał wykorzystać tę postać w swojej opowieści lub historii musi zapytać o zgodę autora.

AutorEdytuj

Zivo 222

Więcej z Fandomu

Losowa wiki